سفیر روسیه در آمریکا گفت: غیرعاقلانه است که بگویم برخی تحولات مهم در روابط روسیه و آمریکا رخ داده است. تنها ده روز گذشته و امروز یازدهمین روز اقامتم در آمریکاست.

پیشرفتی در روابط مسکو - واشنگتن رخ نداده است

به گزارش سلام نو، ایلنا به نقل از اسپوتنیک نوشت: «آناتولی آنتونف»، سفیر روسیه در آمریکا اعلام کرد که در روابط مسکو و اشنگتن پس از نشست «ولادیمیر پوتین» و «جو بایدن» رؤسای جمهوری دو کشور در ژنو پیشرفتی حاصل نشده است.

وی روز گذشته -شنبه- تصریح کرد غیرعاقلانه است که بگویم برخی تحولات مهم در روابط روسیه و آمریکا رخ داده است. تنها ده روز گذشته و امروز یازدهمین روز اقامتم در آمریکاست.

آنتونف در ادامه توضیح داد: «در حال حاضر موضوع تبادل اسرا روی میز است. این موضوع بسیار جدی است و در این مرحله کار جدی برای آن نشده است اما در دست بررسی است.»

وی تاکید کرد که آمریکایی‌ها روس‌ها را عامل بروز مشکلات در صدور روادید برای شهروندانی می‌دانند که خواهان سفر به آمریکا هستند، اما این اتهام پوچ است و هنوز هیچ تلاشی برای فعالیت کنسولی انجام نشده است.

وی گفت: «سرویس‌های آمریکایی به سخنان پوتین درباره حادثه دریای سیاه توجه جدی نشان داده‌اند و هنگامیکه من وارد کاخ سفید شدم، همکاران و مقام‌های ارشد آمریکایی بر سخنان رئیس‌جمهور ما اشاره کردند.»

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید