غلامرضا ظریفیان، فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: در حال حاضر با شرایط سردی مواجه هستیم، اما نتیجه این انتخابات نه فقط برای ۸ سال، بلکه برای مدت طولانی‌تری تاثیرگذار خواهد بود.

تشویق مردم به حضور در انتخابات خیلی سخت است / مردم اگر به صحنه نیایند، دیگران سرنوشت آنها را رقم می‌زنند

به گزارش سلام نو، غلامرضا ظریفیان در گفت و گو با ایسنا، با بیان این که شرکت نکردن مردم در انتخابات شاید موجب تکرار پدیده احمدی نژاد شود، اظهار کرد: شرکت نکردن در انتخابات یک امر سیاسی است و زمانی موثر است که بتواند بر روندها و رویه ها تاثیر مثبتی بگذارد، ولی به نظر نمی رسد چنین اتفاقی بیافتد. برای یک جریان، شرکت نکردن مردم بهتر است تا آنها جمهوریت را به دست خود مردم پایان دهند.

وی ادامه داد: شرکت کردن هم باید معنادار باشد و جامعه احساس کند که رای اش تاثیر گذار است. من معتقدم حضور مردم در صحنه می تواند پیش بینی ها را به هم بزند و پیام جدی داشته باشد و نشان دهنده یک قدرت منتشر شده باشد. البته در حال حاضر با شرایط سردی مواجه هستیم، اما نتیجه این انتخابات نه فقط برای ۸ سال، بلکه برای مدت طولانی تری تاثیر گذار خواهد بود. امیدواریم که قهر جامعه در یکی دو روز آینده به آشتی تبدیل شده و سرنوشت جامعه به سوی صلاح پیش برود.

ظریفیان در پایان با بیان این که تشویق مردم به حضور در انتخابات خیلی سخت است، خاطر نشان کرد: جامعه مشاهده کرده که بخش عمده ای از وعده های قبلی محقق نشده بنابراین اکنون نسبت به انتخابات دلسرد است البته اگر مردم به صحنه نیایند، دیگران سرنوشت آنها را رقم می زنند پس بهتر است خودشان سرنوشت خود را رقم بزنند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید