فرشاد پیوس، پیشکسوت فوتبال ایران درباره بازی شب گذشته برابر بحرین گفت: پیروزی در منامه مقابل بحرین همان چیزی بود که به آن نیاز داشتیم تا بار دیگر غرور به ایران بازگردد.

تیم ملی از حیث پتانسیل فردی شرایط مناسبی را دنبال می‌کند / در این برد امضای تفکرات تاکتیکی دراگان اسکوچیچ قرار دارد

به گزارش سلام نو به نقل از "ورزش سه"، تیم ملی با برتری برابر بحرین در منامه ضمن دستیابی به یک برد ارزشمند، امیدها برای صعود را بار دیگر افزایش داد.

فرشاد پیوس، مهاجم اسبق تیم ملی با اشاره به این برد می‌گوید: پیش از اعزام تیم به منامه هم کاملا به این عملکرد امیدوار بودم. تیم ملی از حیث پتانسیل فردی شرایط مناسبی را دنبال می‌کند و نیاز به فردی داشت تا از این موقعیت به خوبی سود ببرد و خوشبختانه دراگان اسکوچیچ نشان داد از این کاریزما برخوردار است.

وی ادامه داد: پیروزی در منامه مقابل بحرین همان چیزی بود که به آن نیاز داشتیم تا بار دیگر غرور به ایران بازگردد. شکست تلخ دور رفت را به بهترین شکل ممکن پاک کردیم و الان بار دیگر شرایط به سود ماست.

پیوس درباره توقف یک نیمه‌ای مقابل بحرین و در ادامه برد سه گله در نیمه دوم می‌گوید: این تیم نشان داد با تفکرات کاملا حرفه‌ای و استراتژیک وارد زمین شده است. به خوبی حریف را مدیریت کردیم و در بهترین موقعیت نیز به هدف رسیدیم. کاملا واضح است که در این برد امضای تفکرات تاکتیکی دراگان اسکوچیچ قرار دارد.

مهاجم اسبق تیم ملی با اشاره به دیدار برابر عراق گفت: باید همین ذهنیت و انگیزه را حفظ کرد. مسلما عراق اصلی‌ترین حریف ماست. هنوز چیزی تمام نشده و مقابل یکی از مرموزترین تیم‌ها باید حاضر شویم اما چیزی که امیدواری را افزایش می‌دهد یک نمایش زیبا و نتیجه‌گرا از تیم ملی است و امیدوارم در دو بازی آتی نیز این هدف را دنبال کنیم.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید