کامبیز مهدی‌زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، از شناسایی ۳۴ مبتلای جدید به کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در این استان خبر داد.

شناسایی ۳۴ بیمار جدید کرونایی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری مهر، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: روز گذشته ۱۵۰ آزمایش تشخیص افزایش قربانیان کرونا در خراسان جنوبی به ۹۰۰ نفر کرونا در استان انجام شد که مجموعاً ۳۴ بیمار جدید شامل ۶ بستری و ۲۸ مورد سرپایی شناسایی شدند.

مهدی زاده افزود: از این تعداد ۱۳ مورد از شهرستان بیرجند، ۱۱ مورد از شهرستان قائنات، شهرستان‌های خوسف، سربیشه و نهبندان هرکدامک دو مورد و از شهرستان‌های بشرویه، ریال درمیان، زیرکوه و طبس هرکدام یک مورد جدیدکرونا شناسایی شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در حال حاضر ۱۷۰ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۷۰ نفر کرونا مثبتند.

مهدی زاده گفت: از این تعداد ۱۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال ۳ نفر نامساعد است.

وی افزود: در شبانه روز گذشته ۳۲ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های استان پذیرش شدند که در همین مدت ۳۰ بیمار شامل ۸ بیمار ترخیص شدند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: تاکنون ۲۰ هزار و ۲۸۲ بیمار مبتلا به کرونا بهبود یافته و یا در قرنطینه خانگی بسر می‌برند.

به گفته وی تا روز ۵۸ هزار و ۸۸۷ تست مولکولی کرونا در استان انجام شد که ۲۱ هزار و ۲۵۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در شبانه روز گذشته ۴۰۹ مورد جدید از تلقیح واکسن کرونا در استان نداشتیم.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید