نماینده پارلمان اردن در اجلاس پارلمان های کشورهای اسلامی بر ضرورت محاکمه اسرائیل بخاطر جنایت جنگی در نوار غزه تاکید کرد.

جنگ اسرائیل در نوار غزه جنایت جنگی است

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، حسین علی حراسیس در اجلاس پارلمان های کشورهای اسلامی که در تهران برگزار شد گفت: از زمان آغاز اشغال فلسطین توسط صهیونیست ها ما همواره شاهد درگیری و کشمکش هایی بودیم و این نتیجه کاشت یک دانه خبیث در سرزمین فلسطین است. آنها تلاش کردند تمام راه های دروغین را بکار بگیرند که جنگ عقیدتی به راه بیندازند و بتوانند این کشور را اشغال کنند.

وی افزود: جامعه جهانی همواره در برابر این جنایات سکوت می کند در حالیکه نسبت به مردم فلسطین ظلم روا داشته شده و اصول دینی نادیده گرفته شده است.

وی با بیان اینکه قدس در حال یهودی سازی و اشغالگران در مرحله پاکسازی نژادی هستند گفت: آنها از سلاح های ممنوع استفاده می‌کنند در حالیکه جامعه جهانی در قبال این موضوع سکوت کرده است. جنگ اسرائیل در نوار غزه جنایت جنگی است که باید بخاطرش محاکمه شود. اردن که قیمومت اماکن مقدس قدس شریف را در دست دارد از آغاز این بحران اقدامات زیادی در پیش گرفته تا از برادرانمان در قدس دفاع کنیم.

نماینده پارلمان اردن اضافه کرد: ما شاهد جنگ های نیابتی در کشورهای اسلامی هستیم و فرصت زیادی برای حل مسئله فلسطین نداریم. در این زمینه هیچ راه حلی جز تشکیل کشور فلسطین به پایتختی بیت المقدس وجود ندارد که بتوانیم طرح های اشغالگری را با شکست روبرو کنیم. باید در سازمان کنفرانس اسلامی اقدامات موثری انجام دهیم تا کشورها راه عملی در حمایت از فلسطین را بروند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید