یکی از علامت رایج در بسیاری از بیماران کرونایی، از دست دادن حس بویایی و چشایی است.

نحوه تشخیص ابتلا به کرونا با قهوه

به گزارش سلام نو به نقل از هلث، در حقیقت این علامت یک سرنخ مهم در قضاوت است که آیا کسی به ویروس کرونا آلوده شده است یا نه و می توان گفت بسیاری از آمریکایی هنگام صبح می توانند در زمان نوشیدن قهوه این موضوع را متوجه شوند.

در سال ۲۰۱۸ میلادی انجمن ملی قهوه یک نظر سنجی انجام داد که نشان داد ۶۴% از آمریکایی ها ۱۸ سال به بالا هر روز صبح قهوه می خورند. این نوشیدنی جذاب دارای رایحه ای شگفت انگیز است که در صورت ابتلا به کرونا شما قادر به احساس این رایحه نخواهید بود.

"جیمز شوب" استاد زیست شناسی مولکولی و شیمیایی دانشکده تافتس در این ارتباط گفت: هر علامتی که بتواند مستقیما به بیماری مربوط باشد از موارد مهمی است که باید از آن آگاهی داشته باشید بنا براین می توان از آن برای جلوگیری از شیوع بیماری استفاده کرد.

وی افزود: یکی از راههای راحت این است که مقداری قهوه آسیاب شده را برداشته و ببینید متوجه رایحه قهوه می شوید و در صورتی که بینی شما دچار گرفتگی نشده می توانید احتمال دهید به کرونا مبتلا شده و با پزشک خود تماس بگیرید حتی اگر نشانه دیگری در بدنتان وجود ندارد این امکان وجود دارد که شما یک ناقل بی علامت بوده و قادرید بیماری را به دیگران منتقل کنید پس می توانید سریع تست کرونا بدهید و فاصله اجتماعی خود را با دیگران حفظ کنید.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید