وزیر ورزش پیشین پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: من نگران معیشت مردم و اشتغال جوانان هستم و نگران از هم پاشیده شدن خانواده برای شرایط اقتصادی فعلی هستم و تمام تلاشم را برای بهبود این اوضاع انجام می‌دهم.

نگران معیشت مردم و اشتغال جوانان هستم

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، محمد عباسی پس از ثبت‌نام برای انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بنده اعلام می‌کنم که می‌توانم در جبهه خدمتگزاری برای مردم آماده باشم، اظهار کرد: دستاوردهای انقلاب ارزشهای مهمی دارد که ملت به آن وفادار بوده است. مفهوم راهپیمایی های چندین سال اخیر همین است.

وی افزود: اما باید پرسید آیا همه کسانی که در این کشور سر کار آمدند توانستند رضایت مردم را جلب کنند؟ این امر کاملا وابسته به کارآمدی کارنامه آنان است که در این زمینه خود مردم بهترین قضاوت را انجام می‌دهند. 

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: برای من مهمترین مسائل جهت حضور در انتخابات این است که ضمن احترام به کسانی که در  زمینه انتخابات وارد شده‌اند و به عنوان یک برادر کوچکتر به آنان می‌گویم نظام اجرایی جای تجربه و آزمون نیست و اینکه کسانی که تجربه‌ای نداشته‌اند در این زمینه وارد شوند به سود نیست هرچند که مردم در این روند تصمیم‌گیری می‌کنند.

عباسی در پایان تاکید کرد: من نگران معیشت مردم و اشتغال جوانان هستم و نگران از هم پاشیده شدن خانواده برای شرایط اقتصادی فعلی هستم و تمام تلاشم را برای بهبود این اوضاع انجام می‌دهم.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید