مهم ترین مسئله ای که سبب می شود افراد بسیاری سفر به استانبول را به صورت زمینی انجام دهند، قیمت تور استانبول است که بسیاری از هزینه ها را کاهش خواهد داد. بنابراین اگر برای شما نیز هزینه سفر اهمیت بالایی دارد و این موضوع را اولویت زمان قرار داده اید، این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

قیمت تور استانبول زمینی چقدر است؟

تور استانبول به صورت زمینی علی رقم تمامی معایب خود به دلیل تمایز قیمت با تور هوایی استانبول، مورد استقبال گردشگران قرار می گیرد. اغلب افرادی که قصد سفر به شهر دوست داشتنی استانبول را دارند و از نظر زمان دچار محدودیت نمی باشند، سفر با تور زمینی را نسبت به قیمت های نجومی تور هوایی ترجیح می دهند.

مهم ترین مسئله ای که سبب می شود افراد بسیاری سفر به استانبول را به صورت زمینی انجام دهند، قیمت تور استانبول است که بسیاری از هزینه ها را کاهش خواهد داد. بنابراین اگر برای شما نیز هزینه سفر اهمیت بالایی دارد و این موضوع را اولویت زمان قرار داده اید، این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

قیمت تور استانبول زمینی چقدر است؟

کافه رستوران در شهر استانبول

در رزرو تور استانبول زمینی به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟

برای رزرو تور استانبول به صورت زمینی، پس از انتخاب سایت معتبر می بایستی قیمت های ارائه شده درباره تور و هتل استانبول را مورد بررسی قرار دهیم و سپس آن ها را با دیگر سایت های موجود مقایسه کنیم. اینگونه ضمن برخورداری از اطمینان کامل از هر نظر، می توانید پایین ترین نرخ ممکن برای رزرو تور زمینی یافت کرده و سفری رضایت بخش را تجربه نمایید.

البته در تور استانبول زمینی علاوه بر قیمت های موجود، مواردی دیگر مانند معایب و مزیت های این نوع سفر با علاوه بر هزینه، باعث انتخاب گردشگران و یا منصرف شدن آن ها از رزرو خود خواهد شد. در ادامه مطلب چند نمونه از مزیت ها و معایب تور زمینی را بیان خواهیم کرد تا شما عزیزان بتوانید با اطلاع کامل را تمامی مسائل حائز اهمیت، رزرو خود را انجام دهید.

تور زمینی استانبول علاوه بر قیمت چه مزیت های دیگری دارد؟

ممکن است برخی از افراد فوبیای پرواز و یا سفر با هواپیما را داشته باشند که در چنین مواقعی تور استانبول زمینی بهترین پیشنهاد برای آن ها خواهد بود. همچنین علی رقم مسیر طولانی و گاهی طاقت فرسا، زیبایی های طول راه لذت سفر به شهر استانبول را برای گردشگران دو چندان می کند و می تواند یکی از جذابیت های دوست داشتنی تور استانبول محسوب شود.

در تور زمینی استانبول شما علاوه بر گشت و بازدید از این شهر، برای مدتی توقف در شهر زیبای وان را خواهید داشت که گشت کوتاه در آن می تواند یکی از عوامل وسوسه کننده برای رزرو تور زمینی استانبول به حساب آید. شهر وان اولین شهر مرزی میان ایران و ترکیه است که می توان آن را یکی از زیبا ترین شهر های کوچک در کشور ترکیه دانست.

قیمت تور استانبول زمینی چقدر است؟

نمایی از هتل در شهر وان ترکیه

معایب سفر با تور استانبول زمینی چیست؟

تور استانبول علاوه بر مزیت های ذکر شده، دارای معایب بسیاری است که سبب می شود افراد سفر به وسیله هواپیما را نسبت به قطار ترجیح دهند. یکی از این معایب که مهم ترین مسئله در تور زمینی استانبول نیز خواهد بود، زمان سفر و مسیر طولانی برای دسترسی می باشد. از این رو این نوع سفر در اکثر مواقع به خانواده های پر جمعیت که به همراه افراد مسن و یا کودکان سفر می کنند توصیه نمی شود.

بیشتر بدانید: آشنایی با هتل های میدان تکسیم استانبول

قیمت تور استانبول زمینی را با انتخاب هتل مناسب کاهش دهید

اگرچه در تور زمینی استانبول مهم ترین عامل کاهش هزینه سفر به وسیله قطار می باشد، اما با این حال افراد می توانند با انتخاب هتل های قیمت مناسب، حداقل نرخ ممکن را برای خود فراهم کنند. اگر قصد اقامت در این شهر را دارید و علاقه مند هستید بهترین خاطرات را رقم زنید، هتل های سه ستاره استانبول پیشنهادی عالی برای شما می باشند.

چه زمانی تور استانبول زمینی را رزرو کنیم؟

با توجه به سرد سیر بودن شهر استانبول برای سفر به وسیله قطار بهتر است تا در ایام تابستان و بهار ررزو تور استانبول زمینی را انجام دهیم. البته قیمت ها در فصل تابستان به اوج خود خواهد رسید که پیشنهاد می شود با انتخاب سایتی معتبر و برخوداری از تخفیفات و قیمت های ویژه پایین ترین هزینه را صرف سفر به صورت زمینی نمایید.

قیمت تور استانبول زمینی چقدر است؟

قطار زمینی به استانبول

رزرو تور استانبول زمینی از سایت پرشین هتل

یکی از معتبر ترین سایت های موجود برای رزرو تور استانبول به صورت زمینی و هوایی سایت پرشین هتل می باشد که به صورت حضوری، آنلاین و تلفنی در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. شما می توانید پیش از ررزو ابتدا با شماره تلفن ۰۲۱۴۳۰۰۰۰۲۰ تماس حاصل فرمایید و پس از دریافت مشورت انتخابی مطمئن را رقم زنید.

کد خبرنگار: ۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید