مجتمع فنی پارس در ۵ دپارتمان گوناگون دوره های آموزشی خود را برگزار می نماید. در میان رشته های این آموزشگاه برخی از بازارکار و درآمد بهتری برخوردار می باشند، در ادامه با چند رشته پرطرفدار و آینده دار این مجتمع آشنا خواهیم شد.

بهترین و معتبرترین مجتمع فنی تهران کدام است؟

می توان گفت مجتمع فنی پارس تهران از بهترین مجتمع فنی تهران می باشد. این مجتمع فنی با سال ها سابقه، زیر نظر کادری حرفه ای و در کارگاه های مجهز دوره های فنی حرفه ای را به صورت عملی برگزار کرده و همه ساله کارآموزان بسیاری را وارد بازار کار می نماید.

مجتمع فنی پارس تهران با هدف تربیت نیروی انسانی موفق جهت ورود به بازار کار مشاغل فنی دوره های آموزشی خود را برگزار کرده و برای رسیدن به این هدف تدابیر گوناگونی را اتخاذ نموده است.

این آموزشگاه برای یادگیری هر چه بیشتر کارآموزان، دوره های آموزشی خود را مجهز به جدیدترین ابزار و تجهیزات نموده است و از اساتید متخصص و با تجربه برای آموزش مفاهیم بهره گرفته است. کارآموزان در دوره های این آموزشگاه به صورت عملی تمامی مباحث آموزشی را تمرین کرده و زیر نظر استاد به رفع اشکال می پردازند. این موضوع باعث شده تا همه ساله بیش از ۸۰ درصد کارآموزان پس از پایان یافتن دوره وارد بازار کار شوند.

دپارتمان های آموزشی مجتمع فنی پارس

مجتمع آموزشی فنی پارس در پنج دپارتمان برق، الکترونیک، تاسیسات، خودرو و جوشکاری دوره های آموزشی خود را برگزار می نماید. این مجتمع در هر یک از این دپارتمان ها بیش از ده دوره آموزشی برگزار می نماید. تمامی دوره های برگزار شده در این مرکز در کارگاه های مجهز بوده و کلیه ابزار و تجهیزات لازم برای یادگیری هر چه بیشتر مفاهیم در کارگاه قرار گرفته است.

دوره تعمیرات موبایل فنی حرفه ای، دوره مکانیک خودرو، دوره های آموزش پکیج و کولر گازی، دوره های جوشکاری، دوره تعمیرات لوازم خانگی، دوره های تعمیرات برد، دوره برق خودرو برخی از ده ها دوره پرطرفدار در این آموزشگاه است.

بهترین و معتبرترین مجتمع فنی تهران کدام است؟

مزایا مجتمع فنی پارس

شرکت در دوره های آموزشی مجتمع فنی پارس مزایای بسیاری برای کارآموزان دارد، برخی از مهم ترین مزایای شرکت در دوره های این آموزشگاه عبارتند از:

  • ارائه گواهی پایان دوره دو زبانه از مجتمع فنی پارس (زیر نظر سازمان فنی حرفه ای)
  • حضور اساتید متخصص و باتجربه جهت آموزش دوره ها
  • فضای آموزشی مناسب و آموزش در کارگاه های مجهز
  • استفاده از بهترین متدهای آموزشی، آموزش عملی مباحث جهت ورود به بازار کار
  • دارای مشاوران آموزشی مجرب و کارآزموده
  • امکان تجدید دوره به صورت رایگان
  • بهره مندی از پشتیبانی نامحدود پس از پایان دوره
  • ارائه خوابگاه برای کارآموزان شهرستانی
  • امکان پرداخت اقساطی شهریه
  • آموزش بر اساس کامل ترین و جدیدترین سرفصل های آموزشی

آشنایی با بهترین و پردرآمدترین رشته های مجتمع فنی پارس

همانطور که اشاره شد این مجتمع فنی در ۵ دپارتمان گوناگون دوره های آموزشی خود را برگزار می نماید. در میان رشته های این آموزشگاه برخی از بازارکار و درآمد بهتری برخوردار می باشند، در ادامه با چند رشته پرطرفدار و آینده دار این مجتمع آشنا خواهیم شد.

بهترین و معتبرترین مجتمع فنی تهران کدام است؟

رشته تعمیرات موبایل

دوره تعمیرات موبایل یکی از دوره های پرطرفدار دپارتمان الکترونیک این آموزشگاه فنی حرفه ای است. همانطور که می دانید امروزه با پیشرفت تکنولوژی موبایل شاهد افزایش کاربران موبایل شده ایم، در دنیای امروز نه تنها جوانان بلکه بسیاری از میانسالان و کودکان نیز با این وسیله کار کرده و بخشی از زمان خود را به این دستگاه اختصاص می دهند.

این موضوع شغل تعمیرات موبایل را به یکی از مشاغل بسیار پردرآمد در بازار کار تبدیل کرده است. شغلی که متخصصان حرفه آن در حال حاضر درآمدی برابر با ۲۰ میلیون تومان کسب می کنند.

دوره تعمیرات موبایل آموزشگاه فنی پارس شامل دو کلاس تعمیرات نرم افزار و تعمیرات سخت افزار موبایل می باشد. در کلاس نرم افزار کلیه مشکلات نرم افزاری موبایل و نحوه عیب یابی و تعمیر آن آموزش داده می شود. دوره تعمیرات سخت افزاری موبایل نیز به آموزش صفر تا صد تعمیر و عیب یابی مشکلات سخت افزاری موبایل می پردازد.

کارآموزان در این دوره با در اختیار داشتن ست تعمیرات موبایل، به صورت عملی بر روی موبایل های اندروید و آیفون کار کرده و بدین ترتیب خود را برای ورود به بازار کار آماده میکنند.

رشته نصب و تعمیرات پکیج دیواری

از دیگر رشته های بسیار عالی و آینده دار در این آموزشگاه می توان به رشته نصب و تعمیرات پکیج اشاره کرد. دوره آموزش پکیج فنی حرفه ای در این مرکز آموزشی از دوره های دپارتمان تاسیسات بوده و خود به دوره مجزا آموزش نصب پکیج و آموزش تعمیرات پکیج فنی حرفه ای تقسیم می شود.

دوره نصب پیش نیاز دوره تعمیرات بوده و طی آن نحوه نصب انواع مدل ها و برندهای پکیج ایرانی و خارجی آموزش داده می شود. آموزش ها در این دوره به صورت عملی بوده و طی آن فرصت نصب پکیج برای کارآموزان فراهم شده است.

پس از آشنایی با نحوه نصب پکیج، دوره تعمیرات پکیج برگزار می گردد. در این دوره آموزشی کارآموزان با نحوه عیب یابی و تعمیر انواع مشکلات پکیج دیواری، همچنین نحوه تعمیر و تعویض قطعات پکیج دیواری آموزش داده می شود. آشنایی با نحوه رسوب گیری، هواگیری پکیج برخی از دیگر سرفصل ها در این دوره آموزشی است.

در کلاس تعمیرات نیز فرصت تمرین و کار عملی برای کارآموزان فراهم شده است. این موضوع باعث یادگیری هر چه بیشتر کارآموزان پس از پایان دوره آموزشی می شود.

بهترین و معتبرترین مجتمع فنی تهران کدام است؟

رشته تعمیرات لوازم خانگی

از دیگر رشته های بسیار عالی و آینده دار این مرکز فنی می توان به دوره تعمیرات لوازم خانگی فنی حرفه ای اشاره کرد. این رشته از کلاس های پرطرفدار در دپارتمان برق می باشد.

همانطور که می دانید امروزه لوازم خانگی از تنوع بالایی برخوردار بوده و در خانه و آشپزخانه بسیار پر مصرف می باشد. این موضوع بازار کار رشته تعمیرات لوازم خانگی را بسیار داغ و پر رونق کرده است.

در آموزشگاه فنی پارس این رشته به صورت عملی برگزار شده و طی آن نحوه عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی از قبیل یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، جاروبرقی و غیره آموزش داده می شود.

دوره تعمیرات لوازم خانگی در این آموزشگاه به صورت عملی می باشد. و کارآموزان هر یک از مباحث آموزشی را به صورت عملی تمرین کرده و رفع اشکال می پردازند.

در این مطلب تنها به معرفی سه رشته پرطرفدار این آموزشگاه پرداختیم. رشته های دپارتمان مکانیک، جوشکاری، برق صنعتی نیز بسیار پرطرفدار بوده و در صورت یادگیری مهارت های آن می توانید در بازار کار درآمد بالایی کسب نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره‌های این آموزشگاه و ثبت نام می‌توانید به سایت این مرکز به نشانی https://amoozeshgahfanni.com مراجعه نمایید. یا با شماره  ۰۲۱۶۶۹۳۷۱۵۷ تماس بگیرید.

کد خبرنگار: ۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید