در اولین ماه سال آینده احتمالا چهار یارانه به حساب سرپرستان خانوار پرداخت خواهد شد. مرحله سوم یارانه کرونا در هفته پایانی فروردین ماه واریز می شود.

پرداخت چهار یارانه‌ نقدی در فروردین ۱۴۰۰

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت‌نیوز، پس از واریز آخرین یارانه امسال، در اولین ماه سال ۱۴۰۰ نیز احتمالا چند یارانه پرداخت شود. اولین آن احتمالا یارانه معیشتی باشد.

دوشنبه ۲۵ اسفند ماه امسال یارانه کرونا اسفندماه به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است. مبلغ یارانه کرونا برای ۲۵ میلیون نفر از افراد فاقد بیمه و درآمد که حقوق آنها از حداقل اداره کاری پایین‌تر باشد ۱۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر و برای ۹ میلیون نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی مبلغ ۱۲۰ هزار تومان پرداخت شده است.

اما برای سال بعد اولین یارانه احتمالا چیست؟

یارانه معیشتی از دی ماه سال ۹۸ به صورت مرتب در روز دهم هر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است و اگر قرار بر ادامه این حمایت باشد، در اولین ماه امسال نیز این زمان‌بندی تکرار خواهد شد. مبلغ این یارانه برای خانوارهای یک نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و خانوارهای پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان یارانه معیشتی دریافت می‌کنند.

اما همانند یارانه معیشتی واریز یارانه نقدی نیز منظم شده و معمولا در روز بیستم هر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود. احتمالا در ۲۰ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ نیز یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

به جز این دو یارانه، احتمالا در روزهای پایانی سال نیز یارانه معیشتی کرونا مجددا پرداخت شود. قرار بوده به ۳۴ میلیون نفر یارانه معیشتی کرونا پرداخت شود که چهار مرحله آن در ماه‌های آذر تا اسفند ماه امسال واریز شد.

از آنجایی که زمان واریز سه مرحله یارانه کرونا در روزهای پایانی هر ماه بوده به نظر می‌رسد آخرین مرحله آن نیز در هفته پایانی فروردین ماه پرداخت شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۵دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • بینام IR ۰۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
    1 0
    سلام اخبار رو یک طوری نوشتید که من خواننده متوجه نشدم که یارانه کرونا در سال آینده هم پرداخت میشود یا اینکه فقط اواخر اسفند امسال پرداخت میشود،لطفا اطلاع رسانی کنید که آیا دولت در سال ۱۴۰۰ هم یارانه کرونا را پرداخت میکند یا نه،تشکر و ممنون از شما
  • یه کارگر IR ۰۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
    4 1
    هرجور حساب میکنم میشه 3تا!!! 4تا رو از کجا آوردید؟
  • IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
    0 0
    سلام چراکل اخبار یارانه هارو در این سایت ها ضدونقیض میرسونن اول سایت میگن دربیستم فروردین یارانه ۴۵ هزارتومانی به روال قبل در۲۰ فروردین ۱۴۰۰ پرداخت میشه ویارانه بنزین مثل روال پارسال پرداخت میشه دوسطر پاین مینویسن یارانه ۱۴۰۰ به قرارزیر میباشد ویارانه بنزین ویارانه اصلی ادغام شد ویارانه ها درسه قف پرداخت میشن یکی ۹۰ هزارتومان یک عده ۱۳۰ هزارتومان ویک عده ۱۸۵ هزارتومان عزیزان لطفا شفاف سازی بفرمایید تا تکلف خودمونو بدونیم ملتو انقدر سرگردان وکیج نکنید به حد کافی مشکل وگرفتاری داریم یک حرف بزنید یایسطر اول یا سطر دوم فقط ممنمن
  • شهرام IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
    0 0
    با سلام واقعا دولت چه فکری کرده!؟ با این همه تورم و مشکلات عدیده اقتصادی و معیشتی، چرا تسهیلاتی در اختیار اقشار کم درامد نمیزاره!!!. واقعا تو دولت اسلامی باید بیشتر مراقب معیشیت بود. پایه تمام جرمها و جنایتها فقره. فقر مالی بیشتر از فقر فرهنگی بیداد میکنه. به امید روزیکه هیچ کس سر گرسنه بر بالین نزاره.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید