رئیس پلیس مترو فاتب، از کشف چهار کیلو و ۵۰۰ گرم موادمحترقه از نوع "اکلیل و سرنج" در متروی تهران به کرج خبر داد.

مواد انفجاری در متروی تهران - کرج کشف شد

به گزارش سلام نو به نقل از  رکنا، پلیس در متروی تهران به کرج مواد انفجاری کشف کرد و ۲ جوان که مشکوک بودند بازداشت شدند.

رئیس پلیس مترو فاتب از بازداشت دو جوان در مترو تهران - کرج خبر داد و گفت: از این متهمان چهار کیلو و ۵۰۰ گرم موادمحترقه از نوع "اکلیل و سرنج" کشف شد.

سرهنگ سعید عطاءالهی با اعلام خبر کشف چند کیلوگرم "اکلیل و سرنج" در مترو تهران - کرج، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: عوامل پلیس مترو با توجه به گشت هدفمند در خطوط مترو پایتخت و مشاهده دو جوان حامل یک کوله‌پشتی، به آنها مشکوک شده و این افراد را برای بررسی بیشتر به مقر پلیس مترو واقع در خط پنج مترو تهران - کرج منتقل کردند.

رئیس پلیس مترو فرماندهی انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: ماموران با بررسی دقیق محتویات کوله‌پشتی، متوجه وجود مقادیری موادمحترقه از نوع اکلیل و سرنج شدند.

وی با بیان اینکه در نهایت از این افراد چهار کیلو و ۵۰۰ گرم موادمحترقه از نوع اکلیل و سرنج کشف شد، گفت: متهمان قصد داشتند موادمحترقه را از استان تهران به استان البرز منتقل کنند.

این مقام انتظامی یادآور شد: با توجه به مخاطرات این نوع مواد حتی در حجم کم، ممکن بود انفجار احتمالی موادمکشوفه صدمات جبران‌ناپذیری را به مسافران مترو وارد کند لذا متهمان پس از بازداشت و توقیف موادمحترقه همراهشان، ضمن تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند تا نسبت به جرم مرتکب شده آنها تصمیم‌گیری صورت گیرد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید