خبرها حاکی از آن است که احسان حاج‌صفی، کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان به زودی با باشگاه سپاهان اصفهان قرارداد خواهد بست.

حاج‌صفی یک قدم دیگر به سپاهان نزدیک شد

به گزارش سلام نو به نقل از ورزش سه، احسان حاج‌صفی دو شب قبل جدایی غیر منتظره‌ای از تراکتور داشت و پس از توافق با محمدرضا زنوزی، مالک این باشگاه و پرداخت حق ترنسفر به دو سال و نیم حضورش در جمع سرخ‌پوشان آذربایجان پایان داد تا در ادامه دور برگشت برای باشگاه دیگری به میدان برود.

کاپیتان تیم ملی که یکی از محصولات آکادمی باشگاه سپاهان است و دوران فوق‌العاده‌ای را همراه با این تیم تجربه کرده، در هر پنجره نقل و انتقالاتی شایعه بازگشت‌اش به جمع طلایی پوشان اصفهان مطرح شده ولی به نظر می‌رسد در زمستان ۹۹ این اتفاق بیفتد و حاج‌صفی دوباره برای تیم محبوبش به میدان برود.

حاج‌صفی با کسب سه عنوان قهرمانی در لیگ برتر و سه عنوان قهرمانی در جام حذفی و همچنین نایب‌قهرمانی در آسیا همراه با سپاهان، دوران خاطره‌انگیزی با این تیم داشته و اکنون در آستانه بازگشت به این تیم قرار دارد و امیدوار است دوباره روزهای خوبی را همراه با این باشگاه تجربه کند.

حاج‌صفی یک قدم دیگر به سپاهان نزدیک شد

در شرایطی که پس از جدایی حاج‌صفی از تراکتور شایعاتی مبنی بر پیوستن او به تیم‌هایی همچون استقلال و گل‌گهر سیرجان هم شنیده می‌شد، اما همانطور که انتظار می‌رفت کاپیتان تیم ملی به تیم اصفهانی خواهد رفت و در جمع شاگردان محرم نویدکیا حضور پیدا می‌کند.

حاج‌صفی که در دو دوران متفاوت حضور در تراکتور یک نایب‌قهرمانی در لیگ برتر و یک قهرمانی در جام حذفی را همراه با این باشگاه تجربه کرد، پس از سه سال و نیم مجددا به سپاهان برمی‌گردد تا بازوبند کاپیتانی این تیم را هم پس بگیرد.

محرم نویدکیا تا به امروز هیچ خریدی در نقل و انتقالات زمستانی برای سپاهان انجام نداده و همانطور که گفته بود احتمالا یک یا دو بازیکن جذب می‌کند که به احتمال فراوان یکی از آنها و شاید تک خرید زمستانی آنها، احسان حاج‌صفی باشد.

مذاکرات مثبتی بین باشگاه سپاهان و احسان حاج‌صفی صورت گرفته و اگر اتفاق خاصی نیفتد، قرارداد طرفین طی ساعات آینده رسمی خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید