سازمان هواشناسی، از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از فردا خبر داد و اعلام کرد که در ۲۳ استان کشور بارش برف و باران خواهیم داشت.

 بارش برف و باران ۵ روزه در ۲۳ استان کشور

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، سازمان هواشناسی با اعلام ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی فردا پنجشنبه ۱۴ اسفند از بارش برف و باران ۵ روزه در ۲۳ استان کشور خبر داد.

بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، قزوین، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و در اوایل شب در استان های ساحلی خزر بارش پیش بینی می شود.

فردا پنج شنبه ۱۴ اسفند ۹۹ با ورود سامانه بارشی جدید به کشور در استانهای گیلان، مازندران، گلستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، لرستان، زنجان، ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد نیمه شمالی فارس و اواخر وقت در همدان، مرکزی، ارتفاعات البرز مرکزی، خراسان شمالی خراسان رضوی، برخی مناطق یزد و اتفاقات کرمان بارش باران و در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف استان‌های جنوبی رعد و برق پیش‌بینی شده است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی فردا برای استان‌های کرمانشاه، خوزستان و ایلام وزش باد شدید با احتمال وقوع گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

روز جمعه ۱۵ اسفند در نیمه شمالی کشور و استانهای چهارمحال و بختیاری کهگیلویه و بویراحمد،شرق خوزستان و شمال و فارس بارش ها ادامه خواهد داشت. همچنین در این روز وزش باد شدید برای نیمه شرقی کشور و نواحی مرکزی پیش بینی شده است.

سامانه بارشی روز شنبه آینده در شمال شرق فعال بوده و سپس از کشور خارج می شود یکشنبه هفته آینده نیز در ارتفاعات شمال غرب کشور بارش های پراکنده پیش بینی می شود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید