۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵
کد خبر: 55224110

مجید فراهانی، عضو شورای شهر تهران گفت: ۸ درصد منابع مادی و معنوی دنیا را در اختیار داریم و کشور ما پتانسیل توسعه تمام عیار را دارد.

۷ دهک جامعه زیر خط فقر هستند

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورا در نطق پیش از دستور خود اظهار داشت: در آستانه آغاز قرن جدید هستیم و ۴۲ سال پیش در چنین ایامی ملت رنج‌دیده از استبداد ظلم و ستم به امید فردای بهتر به پا خواستند و پدران ما ندای آزادی، استقلال، مردم‌سالاری و معنویت سر دادند.

وی افزود: تجریه دوران پر آشوب جنگ و صلح کشور و مسیر توسعه سایر کشورها به ما آموخته که راه آبادانی از مسیر هدفگذاری آگاهانه و هوشمندانه می‌گذرد و باید عملکردها بر اساس برنامه‌ها و اصلاح عقب‌ماندگی‌ها پایش شود.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: تحول‌خواهی مستمر امروز نه یک شعار سیاسی بلکه ضرورت ملی برای رشد توسعه و کشور است.

فراهانی با اشاره به اینکه ۷ دهک جامعه زیر خط فقر زندگی می‌کنند و در تلاش برای تأمین نیازهای اساسی هستند گفت: ۸ د رصد منابع مادی و معنوی دنیا را در اختیار داریم و باید پتانسیل کشور برای توسعه تمام عیار میهن‌مان به کار ببریم.

وی خاطرنشان کرد: راز توسعه کشورهای دیگر تکنولوژی، تجارت،‌ یکپارچگی، دوستی و تعامل است و ما نیز باید این مسائل را مدنظر قرار دهیم.

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه سال ۱۴۰۰ برای ملت ایران نقطه عطف تاریخی است گفت: باید با مشارکت همگانی و خستگی‌ناپذیری در مسیر توسعه گام برداریم و آینده روشنی را برای فردا رقم زنیم.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید