به گفته نیکزاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، ۵۰ نماینده خواستار بررسی مجدد طرح «شفافیت آراء نمایندگان» در صحن علنی شده‌اند، بر همین اساس این طرح مجددا بررسی خواهد شد.

بررسی مجدد طرح «شفافیت آرای نمایندگان» در مجلس

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، احمد مرادی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی،گفت: تقاضای بنده از هیئت رئیسه مجلس آن است که طرح شفافیت آرای نمایندگان اصلاح و مجددا در مجلس شورای اسلامی رأی گیری شود.

وی بیان کرد: مردم حق دارند که شفافیت را از مسئولان خود مطالبه کنند و شفافیت در مجلس، هیئت دولت، قوه قضائیه، مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای نگهبان قطعا می تواند ضامن بقا و دوام نظام مقدس جمهوری اسلامی شود.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عدم شفافیت آسیب های فراوانی را به دنبال خواهد داشت به گونه ای که اختلاس، سوءاستفاده از بیت المال، قدرت نمایی برخی از مسئولان و بی حرمتی به مردم ناشی از عدم شفافیت است.

مرادی تأکید کرد: مدیران کارآمد ابایی از شفافیت در هر سطحی نخواهند داشت و بر این اساس تقاضای بنده از رئیس و هیئت رئیسه مجلس آن است که مجددا طرح شفافیت آرای نمایندگان در صحن علنی مجلس رأی گیری شود.

وی اظهار داشت: بدخواهان به دنبال به حاشیه کشاندن مجلس انقلابی هستند اما نمایندگان مجلس یازدهم با تعامل، تدبیر و همراهی با یکدیگر می توانند کارهای بزرگی را انجام دهند.

علی نیکزاد در پاسخ به این تذکر گفت: ۵۰ نماینده تقاضای بررسی مجدد «طرح شفافیت آراء نمایندگان» در صحن علنی را داده و طی نامه ای به امضا رسانده اند و بر این اساس این طرح مجددا در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید