سرهنگ ضرغام آذین سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ، از دستگیری سارق دریچه های فاضلاب شهری خبر داد.

کشف ۲ تُن انواع دریچه فاضلاب از مخفیگاه یک سارق!

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، سرهنگ "ضرغام آذین " بیان داشت: در پی گزارش شهرداری منطقه شمال غرب تهران مبنی بر سرقت دریچه های فاضلاب شهری، بررسی موضوع در دستور کار تیم های عملیات کلانتری های تابعه سرکلانتری دوم پلیس پیشگیری قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در بررسی از صحنه های جرم مشخص شد متهم با استفاده از یک دستگاه خودروی وانت پیکان سفید رنگ در تاریکی هوا مرتکب سرقت شده است، عنوان کرد: گشت زنی های انتظامی آغاز تا اینکه تیم عملیات کلانتری ۱۱۸ ستارخان بامداد روز گذشته موفق شدند خودروی متهم را شناسایی و مشاهده کردند که متهم با استفاده از ابرازی در حال سرقت دریچه فاضلاب می باشد.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری ابراز داشت: متهم در یک عملیات پلیسی موفق دستگیر و پس از انتقال به کلانتری ستارخان به بیش از ۸۰ فقره سرقت دریچه های فاضلاب شهری اعتراف و اظهار داشت تعدادی از دریچه های سرقتی در مخفیگاهش موجود است.

سرهنگ آذین اظهار داشت: با هماهنگی های قضائی تیمی از ماموران کلانتری ستارخان به مخفیگاه متهم اعزام و موفق شدند بیش از ۲ تُن انواع دریچه های فاضلاب مسروقه از آن مکان کشف کنند.

سرهنگ آذین در خاتمه از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه رفتار مشکوک از سوی افراد فرصت طلب موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به نیروی انتظامی اطلاع دهند

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید