حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: سازمان برنامه و بودجه نماینده دولت در لایحه بودجه۱۴۰۰ است که محمد باقر نوبخت و معاونانش به ‌طور مداوم در کمیسیون تلفیق حضور یافته و نقطه نظرات دولت را مطرح کردند.

نمایندگان مجلس حتما نیت خیر دارند/ برای رفع ابهامات و پاسخگویی به سوالات نمایندگان آماده‌ایم

به گزارش سلام نو به نقل از برنا، «حسینعلی امیری» معاون پارلمانی رئیس جمهور در حاشیه دلت در جمع خبرنگاران در مورد لایحه بودجه ۱۴۰۰ گفت: لایحه بودجه۱۴۰۰، دو روز زودتر از موعد قانونی به مجلس شورای اسلامی تقدیم شد و این لایحه در کمیسیون های تخصصی مورد بحث و برسی قرار گرفته است و همچنان در کمیسیون تلفیق در حال رسیدگی است. سازمان برنامه و بودجه نماینده دولت در لایحه بودجه۱۴۰۰ است که محمد باقر نوبخت و معاونانش به ‌طور مداوم در کمیسیون تلفیق حضور یافته و نقطه نظرات دولت را مطرح کردند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در مورد نامه مجلس به دولت اظهار کرد: طبق این نامه قرار است لایحه بودجه ۱۴۰۰ از روز سه شنبه در دستور صحن علنی مجلس قرار گیرد که رییس‌جمهوری هم در نشست امروز دولت تاکید داشت که نوبخت و وزرای اقتصادی با مجلس برای تصویب لایحه همکاری و مشارکت داشته باشند.قبلا هم عرض کردیم هر کدام از احکام لایحه بودجه دارای منطق خود است. این لایحه در جلسه‌های مختلف دولت با توجه به شرایط و واقعیت‌های کشور تهیه و تعیین شد و به تصویب رسید.

امیری گفت: نمایندگان مجلس حتما نیت خیر دارند. بارها اعلام کردیم اگر نمایندگان راجع به احکام لایحه بودجه، تبصره‌ها، هزینه‌ها و درآمدها ابهام یا سوالی دارند، دولت آماده رفع ابهامات و پاسخگویی به سوالات است. لایحه بودجه امسال نخستین بودجه است که از سوی مجلس یازدهم بررسی و تصویب می‌شود و آخرین بودجه مربوط به دولت تدبیر و امید است، فصل جدید و خوبی از همکاری‌های دولت و مجلس را رقم بزند و یک کار مشترک ماندگاری برای حل مشکلات کشور باشد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید