سرهنگ محمد حیدری رئیس پلیس راه استان کرمانشاه، از واژگونی یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در محور صحنه خبر داد و گفت: ۳ پسر و یک دختر خانواده مصدوم شدند.

حادثه تلخ برای خانواده کرمانشاهی/ مرگ پدر و مادر مقابل چشم ۴ فرزند

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، سرهنگ "محمد حیدری" اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد حادثه رانندگی در جاده "دینور - بیلوار" تیمی از ماموران پلیس راه در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: در بررسی های کارشناسان پلیس راه مشخص شد یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ حوالی روستای "بان مله" به علت سرعت غیرمجاز از جاده منحرف و واژگون شده است.

رئیس پلیس راه کرمانشاه افزود: در این حادثه متاسفانه راننده ۴۰ ساله و همسر ۳۵ ساله اش به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کردند.

سرهنگ حیدری خاطرنشان کرد: در این حادثه همچنین ۳ پسر و یک دختر خانواده نیز که دیگر سرنشینان خودرو بودند مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی با ابراز تاسف از وقوع این حادثه که منجر به فوت پدر و مادر چهار کودک و نوجوان شد، گفت: سرعت و سبقت های غیرمجاز همواره حادثه آفرین بوده و اتفاقاتی بوجود می آورند که راه هیچ جبرانی را باقی نمی گذارد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در همین راستا گروه ویژه عملیات ترافیکی استان و به صورت ویژه با تخلفات رانندگان پرخطر و حادثه ساز مانند سرعت و سبقت غیر مجاز، استفاده از تلفن همراه و همچنین عدم استفاده رانندگان و سرنشینان از کمربند ایمنی برخورد می کنند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حیدری یادآور شد: برابر قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، ارتکاب همزمان ۲ تخلف حادثه ساز منجر به توقیف ۷۲ ساعته وسیله نقلیه خواهد شد بنابراین رانندگان برای حفظ جان خود و سرنشینانشان هم که شده باید مقررات رانندگی را رعایت کنند تا شاهد حوادث تلخ اینچنینی نباشیم.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید