رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: برنامه‌های دهه مبارک فجر استان تهران با در نظر گرفتن دستورالعمل‌های بهداشتی اجرا می‌شود.

اجرای برنامه‌های دهه فجر در تهران با رعایت پروتکل‌ها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: برنامه‌های گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر استان تهران با محوریت فضای مجازی و در نظر گرفتن دستورالعمل‌های بهداشتی اجرا می‌شود.

حجت الاسلام سید محسن محمودی روز دوشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری ایام الله دهه مبارک فجر که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین برگزار شد اظهار داشت: برنامه‌های امسال، تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا در جامعه قرار گرفته و برنامه‌ریزی صورت گرفته بر محور اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا به ویژه در برپایی رژه خودرویی و موتوری راهپیمایی ۲۲ بهمن معطوف شده است.

وی افزود: ویژه‌ برنامه‌های ایام الله دهه مبارک فجر شهرستان ورامین همچون سال گذشته در روز ۱۲ بهمن با راه‌اندازی کاروان نمادین ورود حضرت امام(ره) به ایران اسلامی آغاز می‌شود.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران با تاکید بر این که پرداختن به حوزه‌های تبلیغی و استفاده از فضای مجازی، از اولویت‌های محوری دهه فجر انقلاب اسلامی در سطح شهرستان‌های استان تهران است افزود: با توجه به خلاء اجرای برخی برنامه‌های میدانی، فرصت تبلیغات و روشنگری در فضای مجازی می تواند برای تبیین دستاوردهای نظام در حوزه‌ها مختلف کارآمد باشد.

وی گفت: دشمنان قسم خورده نظام تلاش دارند تا با القای افکار منفی و ناکارآمد جلوه دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی، به این نظام الهی صدمه وارد کنند لذا همه دستگاه‌های متولی به ویژه تشکل‌های مردمی موظفند تا از فرصت فضای مجازی به ویژه در ایام الله دهه مبارک فجر استفاده کرده و توطئه دشمنان را با بیان توانمندی‌های نظام خنثی کنند.

محمودی با اشاره به تقارن سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن با ایام الله دهه مبارک فجر گفت: این تقارن، اتفاق مبارکی است که باید از آن به منظور تبیین نقش بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کرد.

وی گفت: تلاش می‌شود تا برنامه‌های مساجد و پایگاه‌های بسیج و ادارات همچون مهمانی لاله ها، اجرای گلبانگ تکبیر الله اکبر و نورافشانی شب پیروزی انقلاب اسلامی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با شکوه خاص در مناطق مختلف استان تهران اجرا شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید