مراسم قرعه کشی پیش فروش محصول جدید ایران خودرو به نام «تارا» صبح امروز انجام شد، در این طرح ۳۵۱ هزار و ۲۸۳ نفر ثبت نام کرده بودند.

۱۰ هزار برنده خودروی جدید «تارا» مشخص شدند

به گزارش سلام نو به نقل از برنا، در طرح پیش فروش محصول جدید گروه صنعتی ایران خودرو که از روز شنبه ۲۰ دی ماه آغاز  و تا روز دوشنبه ۲۲ دی ماه ادامه داشت، خودرو تارا در رنگ های متنوع و در دو نوع دستی و اتوماتیک با موعد تحویل تیر تا دی ماه ۱۴۰۰ عرضه شد.

در این طرح ۳۵۱ هزار و ۲۸۳ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۳۲۳ هزار و ۷۲۰ نفر واجد شرایط حضور در قرعه‌کشی شدند. از این تعداد ۱۰ هزار نفر به عنوان برنده اول و ۲۰ هزار نفر به رزرو انتخاب خواهند شد.

بر اساس اعلام این شرکت برای خودرو تارا با دنده دستی۱۴۷ هزار و ۲۸۶ نفر ثبت نام کردند که ظرفیت تخصیص یافته در این طرح ۷ هزار دستگاه است، همچنین تعداد متقاضیان خرید خودرو تارا اتوماتیک با ظرفیت ۳ هزار دستگاه، ۱۷۶ هزار و ۴۳۴ اعلام شده است.

پس از قرعه کشی و تایید فرآیند آن توسط نهادهای ناظر، مشخصات افراد پذیرفته شده، در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esal.ikco.ir قرار خواهد گرفت. همچنین اطلاع رسانی از طریق ارسال پیامک به برگزیدگان نیز صورت خواهد گرفت.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید