فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی، از کاهش ۸ درجه‌ای دمای هوا در برخی استان‌ها خبر داد و گفت: در ۵ روز آینده جوی آرام در اغلب مناطق کشور حاکم است.

خبر بد سازمان هواشناسی درباره ماندگاری آلودگی هوا

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، کارشناس سازمان هواشناسی از کاهش ۸ درجه‌ای دما در جنوب شرق کشور خبر داد و گفت: هوای کلان‌شهرها را تا اوایل هفته آینده آلوده و با انباشت آلاینده‌ها پیش‌بینی می‌شود.

«فریبا گودرزی» درباره وضعیت آب و هوای کشور گفت: در ۵ روز آینده آسمانی صاف و جوی آرام در اغلب مناطق کشور حاکم است که با توجه به این وضعیت در شهرهای پرجمعیت و صنعتی افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود.

وی گفت: در دو روز آینده در نوار شرقی کشور وزش باد نسبتا  شدید و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شو. و آب های تنگه هرمز و عمان متلاطم خواهد بود.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی امروز در تنگه هرمز و فردا در شرق خلیج فارس ارتفاع موج به یک و نیم متر می‌رسد.

وی خبر داد که امروز دما در استان‌های سیستان وبلوچستان، کرمان و هرمزگان تا ۸ درجه کاهش خواهد داشت و به همین دلیل به کشاورزان هشدار دادیم.

گودرزی گفت: آسمان تهران امروز صاف همراه با غبار محلی پیش‌بینی می‌شود. فردا هم صاف و غبار آلود خواهد بود. دمای هوای تهران فردا به صفر درجه خواهد رسید و اردبیل سردترین و  بندرعباس گرمترین منطقه کشور طی روز گذشته و امروز است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید