دونالد ترامپ رئیس‌جمهور کنونی آمریکا با انتشار پیامی در توییتر خود نوشت: شفافیت در قیمت درمان یکی از مهمترین کارهایی است که برای شهروندان آمریکایی انجام می‌شود.

حمله ترامپ به اوباما: از شر اوباماکِر خلاص شدیم

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور کنونی آمریکا در ادامه جنگ قدرت در این کشور امروز شنبه در پیام هایی توییتری بار دیگر همتای دموکراتِ پیشین خود را به چالش کشید و از خود تمجید کرد.

رئیس‌جمهور کنونی آمریکا در این باره نوشت: من برای یادآوری اهداف تاریخی توانستم از شر دستور انفرادی – منفورترین و گرانترین بخش اوباماکِر خلاص شوم. شما دیگر مجبور نیستید پول کلانی را بابت این امتیاز بدهید. اوباماکر آنطور که می‌شناختیم پایان یافت. متشکرم.

دونالد ترامپ در پیامی دیگری اضافه کرد: شفافیت در قیمت درمان یکی از بزرگترین و مهمترین کارهایی است که برای شهروندان آمریکایی انجام می‌شود. برخلاف مخالفت‌های شدید و عجیب و غریب متمادی، این اقدام از اول ژانویه اعمال شد. پرونه های نهایی هفته گذشته مورد قبول قرار گرفتند. همگی از پول بیشتری که خواهید داشت، لذت ببرید.

این در حالیست که عملکرد رئیس جمهور آمریکا بر خلاف توصیه‌های پزشکان این کشور باعث شد تا شیوع کرونا به اندازه‌ای زیاد شود که آمریکا را به دارنده رتبه اول تعداد جانباختگان و مبتلایانِ کووید -۱۹ تبدیل کرد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید