اسماعیل مهدی‌پور، مدیرکل نظارت بر محصولات بهداشتی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت: افزایش قیمت مواد شوینده تا پایان سال ممنوع است.

مواد شوینده باز هم گران می‌شود؟

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، مدیرکل نظارت بر محصولات بهداشتی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با اشاره به افزایش ۴۰‌درصدی قیمت مواد شوینده در آبان امسال گفت: افزایش قیمت مواد شوینده تا پایان سال ممنوع است.

اسماعیل مهدی‌پور در مورد افزایش قیمت مواد شوینده گفت: در روزهای اخیر هیچ گونه مجوزی برای افزایش قیمت مواد شوینده داده نشده و افزایش قیمت مواد شوینده تا پایان سال ممنوع است.

مدیرکل نظارت بر محصولات بهداشتی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان افزود: مجوز افزایش ۴۰‌درصدی قیمت مواد شوینده در اول آبان ماه ۹۹ نسبت به خرداد امسال صادر شد و پس از آن هیچ‌گونه افزایش قیمتی برای مواد شوینده لحاظ نشده است.

وی بیان کرد: اگر چه مواد اولیه مورد نیاز تولید مواد شوینده در داخل تولید می‌شوند، اما قیمت گذاری این مواد در بورس تعیین می‌شود. مهدی‌پور گفت: با هرگونه افزایش قیمت در خصوص مواد شوینده برخورد خواهد شد و مردم می‌توانند هرگونه گران فروشی در این زمینه را به ۱۲۴ اطلاع دهند.

وی در مورد نظارت بر بازار تخم‌مرغ نیز عنوان کرد: قیمت مصوب تخم‌مرغ اعلام شده، بنابراین در صورت هرگونه گرانفروشی و عدم رعایت قیمت مصوب با متخلفان برخورد خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید