«آفیخای ادرعی» سخنگوی ارتش صهیونیستی مدعی شد که نقص فنی علت سقوط این پهپاد شناسایی بوده است.

سقوط یک پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، همزمان با اعلام آغاز مانور نظامی گسترده گروه‌های مقاومت فلسطین در غزه، منابع خبری رژیم صهیونیستی از سقوط یک فروند پهپاد شناسایی این رژیم در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

یک فروند پهپاد جاسوسی این رژیم امروز در منطقه «نهلال» واقع در شمال فلسطین اشغالی سقوط کرد.

«آفیخای ادرعی» سخنگوی ارتش صهیونیستی مدعی شد که نقص فنی علت سقوط این پهپاد شناسایی بوده است.

ادعای رژیم صهیونیستی درباره سقوط این پهپاد در حالی است که گروه‌های مقاومت فلسطینی رزمایش بزرگ نظامی گروه‌های مقاومت فلسطین در غزه را آغاز کردند.

ابو حمزه سخنگوی «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز در یک نشست خبری از آغاز این مانور نظامی در غزه خبر داد و گفت: گزینه مقاومت همچنان تنها راه مطمئن و ضامن واقعی برای تحقق اهداف فلسطینیان است.

با آغاز نخستین رزمایش نظامی مشترک «گروه‌های مقاومت فلسطین» در نوار غزه، ارتش رژیم صهیونیستی را به شدت نگران و آنها را مجبور کرده که در حالت آماده باش کامل قرار گیرند.

در همین ارتباط، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت» گزارش داد که ارتش رژیم اشغالگر همزمان با قرائت بیانیه اتاق مشترک گروه‌های فلسطینی، سطح آماده‌باش خود را ارتقا داده است.

خبرگزاری فلسطینی «شهاب» نیز در این باره گزارش داد که رژیم صهیونیستی سطح آماده باش در مرزهای جنوبی فلسطین اشغالی با نوار غزه را افزایش داد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید