مخالفان از زمانی که نخست‌وزیر این کشور توافق آتش‌بس سه جانبه با رهبران روسیه و جمهوری آذربایجان را در نهم نوامبر امضا کرد خواستار استعفای پاشینیان شده‌اند.

معترضان ارمنستانی بار دیگر اطراف ساختمان پارلمان تجمع کردند

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، خبرگزاری اسپوتنیک امروز (دوشنبه) گزارش کرد، معترضان ارمنستانی به منظور برپایی یک دور دیگر تظاهرات با هدف مطالبه استعفای نیکول پاشینیان از نخست وزیری در اطراف ساختمان پارلمان این کشور در مرکز شهر ایروان تجمع کرده‌اند.

بر اساس گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، نیروهای پلیس اطراف ساختمان پارلمان ارمنستان را مسدود کرده و نیروهای بیشتر در منطقه مستقر کرده‌اند.

مخالفان دولت ارمنستان از زمانی که نیکول پاشینیان، نخست وزیر این کشور توافق آتش بس سه جانبه با رهبران روسیه و جمهوری آذربایجان را در نهم نوامبر امضا کرد خواستار استعفای پاشینیان شده‌اند. این اعلامیه آتش بس دارای واگذاری‌های چشمگیر اراضی به جمهوری آذربایجان بود که موجب نارضایتی بسیاری از ارمنی‌ها شد.

روز جمعه گذشته پاشینیان پیشنهاد برگزاری یک انتخابات زودهنگام را در ارمنستان داد اما مخالفان این پیشنهاد را از بابت این نگرانی که نخست‌وزیر ارمنستان اهرم کافی برای پیروز شدن دوباره در انتخابات دارد رد کرده و خواستار آن شدند که اول او استعفا دهد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید