نیمه اول دیدار تیم‌های نساجی‌مازندران و پرسپولیس با برتری یک بر صفر میزبان همراه بود و قفل دروازه حامد لک و پرسپولیس پس از ۴۰۱ دقیقه شکسته شد.

طلسم 401 دقیقه ای پرسپولیس در باتلاق قائمشهر شکست! | برتری نساجی در نیمه نخست / عکس

به گزارش سلام نو به نقل از برنا؛ دروازه پرسپولیس در دقایق پایانی نیمه اول باز شد طلسم دروازه حامد لک شکسته شود. 

لک که در ۴ بازی اول خود در لیگ برتر گلی دریافت نشده بود ، در دقیقه ۴۱ بازی برابر نساجی دروازه اش را باز شده دید تا در این دیدار کلین شیت لک از بین برود و عدد یک در برابر تعداد گل های خورده پرسپولیس به ثبت برسد. 

از ساعت ۱۵ امروز (جمعه) در دیداری معوقه از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، نساجی در ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر به مصاف پرپسولیس رفته است.

بارش شدید باران موجب شده تا زمین چمن مصنوعی ورزشگاه وطنی، بدترین کیفیت ممکن را داشته باشد. مسوولان برگزاری با امکانات ابتدایی چون پارو و سطل، آب‌های جمع شده در زمین را خارج کردند تا شرایط بازی فراهم شود.

قضاوت بازی را «موعود بنیادی‌فر» با کمک‌های «محمدجواد مداح» و «قهرمان نجفی» برعهده دارد.

پرسپولیس در حالی به این بازی پا گذاشت که چند روز قبل، در فینال لیگ قهرمانان آسیا شکست خورد و به عنوان دومی بسنده کرد.

مطابق انتظار شرایط نامساعد زمین، روی روند بازی تاثیر گذاشته بود و تیم‌ها به ارسال روی آوردند. همچنین توپ مرتبا در میانه میدان لو می‌رفت.

پرسپولیس سعی دارد با حرکات ترکیبی از جناحین به دروازه حریف برسد و نساجی هم ضمن اتخاذ تدافعی در ضد حملات با حرکات «مهرداد بایرامی» خطرناک نشان می‌دهد.

در دقیقه ۴۱ ارسال «حسن نجفی» روی یک ضربه ایستگاهی را «مجتبی بیژن» مدافع پیش‌تاخته نساجی با ضربه سر تماشایی به گل تبدیل کرد. این نخستین گل خورده پرسپولیس در فصل جاری لیگ برتر است.

ترکیب نساجی

مهرداد طهماسبی، حامد شیری، مجتبی بیژن، سعید غلامعلی‌بیگی، آرمان قاسمی، محمود قائدرحمتی، روزبه شاه‌علی‌دوست، حسن نجفی، ایوب کلانتری، مهرداد بایرامی و کریم اسلامی

ترکیب پرسپولیس

حامد لک، سید جلال‌حسینی، محمدحسین کنعانی، سعید آقایی، سیامک نعمتی، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، امید عالیشاه، احسان پهلوان، وحید امیری و مهدی عبدی

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید