گفتنی است برگزاری جشنواره فیلم فجر به علت شیوع ویروس کرونا مانند سال‌های قبل حالت طبیعی خود را طی نمی‌کند و کاملا تحت الشعاع آن قرار گرفته است.

۵۲ فیلم‌ خواستار حضور در جشنواره فیلم فجر شدند

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دبیر سی‎و‎نهمین جشنواره فیلم فجر به جدیدترین جزئیات حضور فیلمسازان در این رویداد اشاره کرد.

سیدمحمدمهدی طباطبایی‌نژاد دبیر سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر، درباره اضافه شدن فیلم‌های واجد شرایط برای حضور در این رویداد، گفت: تعداد فیلم‌ها به ۵۲ عنوان رسیده است.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به بهبود شرایط کرونا در روزهای اخیر آیا امکان دارد خبرنگاران و اهالی رسانه نیز در جشنواره حضور داشته باشند، عنوان کرد: امیدواریم؛ ولی هیچ چیز قابل قضاوت نیست.

گفتنی است برگزاری جشنواره فیلم فجر به علت شیوع ویروس کرونا مانند سال های قبل حالت طبیعی خود را طی نمی کند و کاملا تحت الشعاع آن قرار گرفته است.

فعلاً، اولویت نمایش فیلم‌ها برای هیئت داوران است؛ در قدم بعدی و در صورت بهبود شرایط کرونایی برای اهالی رسانه و سینماگران و نهایتاً برای مردم هم این امکان فراهم خواهد شد.

باید دید جشنواره امسال با همان اولویت اول یعنی فقط حضور هیئت داوران پیش می‌رود یا اهالی رسانه و مردم هم امکان حضور در آن را خواهند داشت؟

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید