هدف از این نشست، بحث درباره وضعیت سفرهای بین‌المللی همزمان با شیوع نوع جدیدی از ویروس کرونا در انگلیس است که میزان سرایت آن تا ۷۰ درصد بیشتر است.

نشست اضطراری بوریس جانسون با اعضای کابینه برگزار می‌شود

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، شیوع نوع جدیدی از ویروس کرونا در انگلیس و نگرانی دیگر کشورها از احتمال ابتلا به آن، نخست وزیر انگلیس را وادار به تشکیل نشست اضطراری برای بررسی موضوع کرده است.

بوریس جانسون نخست‌وزیر انگلیس قرار است امروز دوشنبه نشستی اضطراری با اعضای کابینه دولت لندن داشته باشد.

هدف از این نشست، بحث درباره وضعیت سفرهای بین‌المللی همزمان با شیوع نوع جدیدی از ویروس کرونا در انگلیس است که میزان سرایت آن تا ۷۰ درصد بیشتر است.

این در حالی است که دیروز یکشنبه، هلند، ایتالیا، بلژیک، بلغارستان و لوگزامبرگ تمام ارتباطات هوایی خود را با انگلیس قطع کردند. در برخی کشورها نیز ارتباط ریلی با انگلیس متوقف شد.

آلمان هم در حال بررسی ممنوعیت سفر به این انگلیس است تا از گسترش آن جلوگیری کند.

قرار است امروز دوشنبه اعضای اتحادیه اروپا نیز در واکنش به پیدایش گونه جدید ویروس کرونا در انگلیس، نشستی ویژه برگزار کنند.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت انگلیس، تعداد موارد ابتلا به ویروس کرونا طی شبانه روز گذشته به ۳۵ هزار و ۹۲۸ نفر افزایش یافته است.

وزارت بهداشت انگلیس در این خصوص اعلام کرد که این تعداد تقریباً ۹ هزار نفر بیشتر از روز گذشته است.

مقامات بهداشتی انگلیس گفتهاند که شواهدی وجود ندارد که نشان دهد این گونه جدید از ویروس مرگبارتر از قبلی است و یا در مقابل واکسن کرونا واکنش متفاوتی دارد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید