سرهنگ غلام محمد قهستانی فرمانده انتظامی تربت جام (استان خراسان رضوی)، از دستگیری قاتل نوجوان ۱۶ ساله در کمتر از ۴ ساعت خبر داد.

قاتل ۱۶ ساله در تربت‌جام دستگیر شد

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، سرهنگ غلام محمد قهستانی از دستگیری قاتل نوجوان ۱۷ ساله در کمتر از ۴ ساعت خبر داد و در تشریح ماجرای قتل گفت: عصر روز گذشته از طریق مرکز ۱۱۰ خبر فوت نوجوان ۱۷ ساله در بخش اورژانس بیمارستان سجادیه به پلیس گزارش می‌شود که بلافاصله مأموران در محل حاضر می‌شوند.

وی همچنین افزود: در بررسی اولیه مشاهده می‌شود نوجوان متوفی بر اثر اصابت ساچمه سلاح بادی و خونریزی زیاد، جان باخته که موضوع با هماهنگی مقام قضائی تحت پیگیری قرار می‌گیرد.

وی در ادامه گفت: مأمورین شعبه جنایی پلیس آگاهی با استفاده از شیوه و شگردهای خاص و با استفاده از اخبار مطلعین و گواهان موفق شدند هویت قاتل را مشخص و با استفاده از تجهیزات پلیسی، محل اختفای او را که در شهرستان همجوار بود، شناسایی کنند که پس از اخذ نیابت قضائی در یک عملیات مشترک پلیسی، قاتل را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی تربت جام اظهار کرد: قاتل ۱۶ ساله پس از دستگیری با انجام تحقیقات مبسوط به ارتکاب عمل انجام شده اعتراف کرده که علت و انگیزه این قتل هنوز در دست بررسی است.

وی بیان کرد: حسب اعلام پزشکی قانونی شهرستان تربت جام تعیین علت تامه قتل نیازمند بررسی بیشتر و یا کالبد شکافی جسد است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید