غلامرضا نوری قزلچه می‌گوید باید اعتماد مردم را جلب کنیم که در صحنه حضور داشته باشند، اگر می‌خواهیم کار برای منافع خودمان نباشد، باید روی مشارکت و رضایتمندی مردم کار کنیم.

نماینده مجلس: باید اعتماد مردم را جلب کنیم

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، غلامرضا نوری قزلچه نماینده مجلس در پاسخ به این که برخی معتقدند طرح هسته‌ای مجلس به دلیل نگرانی تندروها از مذاکره بایدن با دولت روحانی و احتمال برگشت آمریکا به برجام است گفت: اگر بخواهیم از حالت حقوقی طرح خارج شویم و نگاه سیاسی به موضوع داشته باشیم، باید بگویم این طرح بیشتر مصرف سیاسی داشت.

وی اظهار کرد: البته اینکه دست و بال دولت کاملا بسته شود و اگر فضا و فرصت‌های در سطح بین المللی باز شود و ما نتوانیم از آن‌ها استفاده کنیم، به ضرر ملت است و نمی‌شود ما با این رفتارها اهداف ۱۴۰۰ را تعقیب کنیم.

این نماینده مجلس افزود: اهداف ۱۴۰۰ باید با مشارکت مردم در انتخابات باشد. ما باید با مردم آشتی کنیم که مثل مشارکت ۴۲ درصدی یا ۱۸ درصد انتخابات مجلس در شهرستان‌ها و تهران نشود. باید اعتماد مردم را جلب کنیم که در صحنه حضور داشته باشند، اگر می‌خواهیم کار برای منافع خودمان نباشد، باید روی مشارکت و رضایتمندی مردم کار کنیم.

نوری قزلچه در پاسخ به این مطلب که بازگشت امریکا به برجام منجر به برداشته شدن بخشی از تحریم‌ها و بهبود معیشت مردم می‌شود، گفت: مسلما این مساله بیشترین کمک را به رضایتمندی مردم می‌کند حتی فضای روانی آن نیز به اقتصاد داخلی ما کمک می‌کند. روزهای گذشته قیمت‌ها را قبل ازتصویب طرح مجلس ببینیم و بعد از طرح مجلس قیمت ارز و سکه و طلا را نگاه کنیم، همین مساله نشان می‌دهد که حتی زمزمه‌های برداشتن تحریم‌ها تا چه اندازه در بازار داخلی ما تاثیرگذار است.

وی در ادامه گفت: در جهان مرتبط امروز که همه با هم ارتباط دارد، هیچ اتفاقی در دورافتاده‌ترین نقطه دنیا بی ربط به آن گوشه دنیا نیست، اتفاقات سایر کشورها بر مراودات کشورهای دیگر اثرگذار هستند. هنر ما باید این باشد که از این فرصت‌ها ولو کوچک و جزیی برای حفظ منافع مردم و کشور استفاده کنیم.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید