برای اینکه مطمئن شوید یک گوشی خوب است یا نه کافیست همین الان وارد سایت ویکی نقد شوید. بخش نقد و بررسی گوشی موبایل را باز کنید و گوشی موردنظرتان را در آنجا پیدا کنید. اکثر گوشی‌های جدید که وارد بازار ایران می‌شوند در این وبسایت بررسی شده‌اند و بدون هیچ مشکلی می‌توانید به اطلاعات موردنیاز از گوشی‌ موردنظرتان دست پیدا کنید.

از کجا بفهمیم یک گوشی خوب است یا نه؟

تقریبا همه ما با این مسئله مواجه بوده‌ایم. وقتی می‌خواهیم یک گوشی جدید بخریم استرس می‌گیریم. سعی می‌کنیم از این و آن سوال بپرسیم و اطلاعات جمع کنیم. معمولا هم دنبال ویژگی‌ها و مشخصات و اطلاعات گوشی‌ها در اینترنت هستیم. نقد و بررسی گوشی در اینترنت بسیار زیاد است. اما اینجا چند جای کار می‌لنگد.

· اول اینکه وقتی شما نقد و بررسی گوشی را در یک سایت می‌خوانید باید مطمئن باشید که کاملا مطمئن است. در اکثر مواقع تشخیص معتبر و موثق بودن این سایت‌ها سخت است.

· دوم اینکه بسیاری از سایت‌ها خودشان این گوشی را می‌فروشند. در نتیجه در مورد ویژگی‌های منفی آن چیزی نمی‌گویند.

· سوم اینکه ممکن است این سایت‌ها سیستم پورسانت داشته باشند و با سایر فروشگاه‌های موبایل همکاری کنند. اکثر سایت‌های پربازدید و شناخته‌شده که همه آن‌ها را می‌شناسید و خودشان را مرجع تخصصی بررسی می‌دانند و اخبار تکنولوژی را می‌گویند با فروشگاه‌های موبایل همکاری دارند.

در اینجا اهمیت یک منبع و مرجع معتبر برای نقد و بررسی و تحلیل مشخص می‌شود. جایی که شما مطمئن باشید که می‌توانید به حرف‌هایی که آنجا گفته شده اطمینان کنید و با خیال راحت گوشی موردنظرتان را خریداری کنید. ویکی نقد مرجع تخصصی نقد و بررسی به عنوان چنین سایتی به شما کمک می‌کند تا تمام نقد و بررسی‌های مربوط به گوشی‌ها را بخوانید. اطلاعات کاملی در مورد هر مدل گوشی کسب کنید و بدون اینکه نگران باشید گوشی موردنظرتان را انتخاب کنید.

تفاوت ویکی نقد با سایر سایت‌های نقد و بررسی در چیست؟

طی نظرسنجی که از کاربران وبسایت ویکی نقد داشتیم در زمینه نقد و بررسی گوشی، فیلم، سریال، گیم و حتی گجت‌های هوشمند چیزی که بیشتر از همه خودنمایی می‌کرد استفاده از منبع معتبر برای مطالب است. به طور مثال کاربران به این نکته اشاره کرده بودند که اکثر مطالب این سایت از سایت‌های خارجی معتبر است که دقیق‌ترین نقد و بررسی‌ها را منتشر می‌کنند.

نویسنده‌ها کاملا راحت و روان می‌نویسند و سعی می‌کنند ابهامات ذهنی کاربران را به طور کامل برطرف کنند. مثلا اگر می‌خواهید معایب یک گوشی را بخوانید به هیچ وجه نگران پیچانده شدن مطلب نیستید. هر عیب و ایرادی که گوشی دارد به صورت دقیق گفته شده و می‌توانید با خیال راحت ببینید که آیا این ایرادات مشکلی برای استفاده شما در آینده ایجاد می‌کنند یا نه.

نکته بعدی که سایت ویکی نقد را به طور کامل از سایر سایت‌ها متمایز می‌کند تاکید کامل روی مسئله نقد است. نقد و بررسی تنها به معنای تعریف و تمجید از یک محصول یا یک برند نیست. نقد اصول خاص خودش را دارد و در تیم ویکی نقد این مسئله به وضوح دیده می‌شود. این مسئله بسیار مهم است و باید حتما در نظر داشته باشید.

حالا واقعا از کجا باید بدانیم یک گوشی موبایل خوب است یا نه؟

­برای اینکه مطمئن شوید یک گوشی خوب است یا نه کافیست همین الان وارد سایت ویکی نقد شوید. بخش نقد و بررسی گوشی موبایل را باز کنید و گوشی موردنظرتان را در آنجا پیدا کنید. اکثر گوشی‌های جدید که وارد بازار ایران می‌شوند در این وبسایت بررسی شده‌اند و بدون هیچ مشکلی می‌توانید به اطلاعات موردنیاز از گوشی‌ موردنظرتان دست پیدا کنید.

مواردی زیادی در این مسئله دخالت دارند. از صفحه نمایش و رم و پردازنده و این دست مسائل گرفته تا مشکلاتی که کاربران گزارش داده‌اند همگی در ویکی نقد بررسی شده‌اند و می‌توانید به طور کامل به این اطلاعات دسترسی داشته باشید.

در ویکی نقد علاوه بر گوشی چه چیزهای دیگری بررسی می‌شوند؟

ویکی نقد بنا به گفته‌ی خود این سایت جایی برای کشف کردن دنیای جدید است. دنیایی که شامل موارد زیر است:

· نقد و بررسی فیلم: فیلم‌های جدید و هیجان‌انگیزی که وارد سینماها می‌شوند بررسی می‌شوند.

· نقد و بررسی سریال‌ها: اگر عشق سریال هستید و عادت دارید همیشه سریال‌های جدید ببینید این بخش برای شما به شدت جذاب خواهد بود.

· نقد کتاب: کتاب‌های جذاب و جدید دنیای نشر بررسی می‌شوند.

· نقد گیم: اینجا جایی است که گیمرها چیزهای جدیدی کشف می‌کنند.

· نقد گجت‌های دیجیتال: دنیای دیجیتال تنها گوشی و کامپیوتر نیست. انواع هندزفری بلوتوث و یا سیمی و اسپیکر و ساعت هوشمند و ... هم در ویکی نقد بررسی می‌شوند.

· نقد خانه هوشمند: تجهیزات خانه هوشمند که توسط برندهایی مانند شیائومی تولید می‌شوند زیر بوته نقد و بررسی قرار می‌گیرند.

· و دسته‌بندی‌های جدید که روز به روز به این مجموعه اضافه می‌شوند.

چشم‌هایتان را باز کنید

در ویکی نقد از دریچه‌ای دیگر به همه چیز نگاه می‌کنید. دریچه نقد شفاف و واضح به دنیای تکنولوژی و دنیای فیلم و سریال. همچنین دنیای گیم و سرگرمی. مطمئنا تجربه‌ای جدید و جذاب از این دنیای تکنولوژیک کسب می‌کنید و چشم‌های شما به واقعیت‌های جدیدی باز می‌شود. اگر قصد دارید گوشی جدید بخرید و یا کتاب و فیلم جدیدی را شروع کنید مطمئنا ویکی نقد برای شروع کار به بهترین نحو ممکن به شما کمک می‌کند.

کد خبرنگار: ۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید