یک کارشناس روسی گفت ایران، ترور دانشمند هسته‌ای خود را بدون پاسخ نخواهد گذاشت.

کارشناسان روسی: ایران ترور فخری‌زاده را پاسخ خواهد داد

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، یوگنی ساتانوفسکی رییس انستیتو مطالعات خاورمیانه روسیه روز پنجشنبه به کانال تلویزیونی اینترنتی روسی تسارگراد گفت: به احتمال زیاد ترور محسن فخری زاده دانشمند ایرانی در حومه تهران بدون پاسخ نمی ماند.

به گفته کارشناس روس، مقامهای ایرانی تصمیم به انتقام گیری خواهند کرد و درگذشته نیز چنین حرکت مشابهی از طرف تهران رخ داده بود. با این وجود پیش بینی دقیق سیر اوضاع در مورد ترور فخری زاده ممکن نیست.

وی ادامه داد: به نظر من تهران حتما اقداماتی را برای پاسخ انجام خواهد داد. به احتمال زیاد علیه اسراییل اقداماتی بکار گرفته خواهد شد.  

«کارینه گورکیان» شرق شناس روسی نیز در گفت و گو با کانال تلویزیونی تسارگراد خاطرنشان کرد که تهران در نهایت انتقام گیری خواهد کرد. اما به احتمال زیاد این اقدام ممکن است به دلایل مسائل داخلی ایران به تاخیر بیفتد.  

دکتر محسن فخری‌زاده معاون وزیر دفاع و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع که مقام معظم رهبری ایشان را دانشمند ممتاز و برجسته هسته‌ای و دفاعی ایران توصیف کردند، عصر جمعه هفتم آذرماه در بلوار شهید مصطفی خمینی شهر آبسرد از توابع شهرستان دماوند و در شرق تهران در جریان یک عملیات تروریستی و بدست عناصر جنایتکار رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید