با فوت ۵۲۴ بیمار کرونایی در روسیه طی ۲۴ ساعت اخیر مجموع جان باختگان به ۳۸ هزار و ۶۲ نفر افزایش یافت.

رکورد جدید قربانیان کرونا در روسیه؛ فوت ۵۲۴ نفر در یک روز

به گزارش سلام نو به نقل از آفتاب‌نیوز، ستاد مبارره با کرونای روسیه امروز پنجشنبه اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت اخیر ۲۵ هزار و ۴۸۷ بیمار شناسایی شد و مجموع مبتلایان به دو میلیون و ۱۸۷ هزار و ۹۹۰ نفر رسید.

۲۵ هزار و ۷۳ بیمار مبتلا به کرونا در شبانه روز اخیر در روسیه بهبود یافته و مجموع بهبودیافتگان به یک میلیون و ۶۸۵ هزار و ۴۹۲ نفر افزایش یافت. بیشترین موارد ابتلا در ۲۴ ساعت اخیر در مسکو (۶۰۷۵ مورد)، سنت پترزبورگ (۳۶۶۹ مورد) و حومه مسکو (۱۰۲۲ مورد) به ثبت رسیده است.

در حالی که شمار روزانه جان‌باختگان و مبتلایان در روسیه جهشی بی سابقه را تجربه می‌کند، ترس از پیامدهای زیانبار اعمال محدودیت‌های سختگیرانه‌تر، دولت این کشور را در دوراهی دشواری قرار داده است.

رکوردهای جدید قربانیان و مبتلایان ناشی از بیماری در حالی است که هنوز تدابیر شدیدی در این کشور بکار گرفته نشده است اما برخی از مقامات بهداشتی و شهروندان روسیه خواستار قاطعیت بیشتر در اعمال محدودیت‌ها هستند.

البته دولت روسیه به استانداران، روسای مناطق و جمهوری‌های خودمختار این کشور اختیار داده است که با توجه به شرایط هر استان یا منطقه شیوه نامه‌های سختگیرانه را در دستور کار قرار دهند.


 
کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید