نماینده سابق جمهوری‌خواه از ترامپ خواست نتایج انتخابات و انتقال مسالمت‌آمیز قدرت به جو بایدن را بپذیرد.

درخواست پل رایان از ترامپ برای پذیرش نتایج انتخابات

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رایان که روز سه‌شنبه در کنفرانس اعتباری مجازی اروپا در بانک آمریکا صحبت می‌کرد، گفت باور دارد زمان آن رسیده که ترامپ تأیید سازمان خدمات عمومی آمریکا در مورد قطعیت انتخابات را تصدیق کند تا بایدن بتواند فرآیند مستقر کردن دولت آینده‌اش را آغاز کند.

وی سپس از کمپین ترامپ خواست به چالش‌های حقوقی خود در چند ایالت چرخشی پایان دهد و یادآور شد که آن‌ها در تولید شواهد برای تقلب انتخاباتی شکست خورده‌اند.

رایان اظهار کرد: فکر می‌کنم حتی مهم‌تر این است که این چالش‌های حقوقی برای نتیجه انتخابات و حملات به سیستم رأی‌گیری ما واقعاً باید متوقف شوند.

این نماینده سابق جمهوری‌خواه ایالت ویسکانسین افزود: نتیجه تغییر نخواهد کرد، و این کارها فقط باعث از بین رفتن اعتماد ما به سیستم دولت و دموکراسی می‌شود.

رایان، نامزد جمهوری‌خواه معاونت ریاست جمهوری در سال ۲۰۱۲ تصریح کرد که "نااُمیدی باخت در یک انتخابات را درک می‌کند اما مطمئن است که نتایج صحیح هستند و ادعاهای بی‌اساس تیم حقوقی ترامپ در حال آسیب زدن به کشور ما، مؤسسات دموکراتیک و هنجارهای ما است."

وی خاطرنشان کرد: خوشایند نیست، و می‌دانم افراد زیادی در این کشور هستند که واقعاً نااُمید شده‌اند. اما فکر می‌کنم واقعاً مهم است در مورد این حقیقت شفاف باشیم؛ آن هم اینکه عدم ارائه شواهد به دادگاه توسط وکلای رئیس جمهور که انواع نظریه‌های بی‌اساس توطئه را در کنفرانس‌های مطبوعاتی مطرح می‌کنند، به ما این را می‌گوید که تقلب گسترده انتخاباتی یا تقلب انتخاباتی سیستماتیکی وجود نداشته که لازم باشد نتیجه این انتخابات تغییر کند.

وی افزود: بنابراین، انتخابات تمام شده است. نتیجه قطعی است، و واقعاً نظرم این است که انتقال منظم قدرت- که یکی از اجزای بنیادی آمریکایی سیستم سیاسی ماست- لازم است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید