شرایط پیش فروش مشارکت در تولید ۹ محصول گروه خودروسازی سایپا ویژه آذر ماه ۹۹ اعلام شد.

شرایط طرح پیش فروش آذرماه ۹ محصول سایپا

به گزارش سلام نو به نقل از فرارو، شرایط طرح جدید پیش‌فروش مشارکت در تولید محصولات گروه خودروسازی سایپا ویژه آذرماه (از دوشنبه ۹۹/۰۹/۰۳) اعلام شد.

در طرح جدید پیش‌فروش مشارکت در تولید محصولات گروه خودروسازی سایپا ویژه آذرماه ۹ خودروی تیبا، تیبا۲ و ساینا رینگ فولادی، شاهین، کوییک، کوییک. آر، سایپا ۱۵۱ و همچنین نیسان تک‌سوز و دوگانه‌سوز با لاستیک رادیال عرضه می‌شود.

سود مشارکت در این طرح ۶ درصد و سود انصراف، ۳ درصد درنظر گرفته شده و موعد تحویل این خودروها نیز با احتساب قیمت روز در زمان تحویل مندرج در قرارداد، هفته چهارم دی و بهمن سال آینده است.

متقاضیان می‌توانند از ساعت ۱۴ روز دوشنبه سوم آذرماه، به‌مدت سه‌روز و به‌صورت شبانه‌روزی با مراجعه به وب‌سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به‌نشانی saipa.iranecar.com پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور، نسبت به ثبت‌نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

در این طرح نیز همچون طرح‌های قبلی، محدودیت‌های اعمال‌شده باهدف جلوگیری از واسطه‌گری و سودجویی و ایجاد فرصت مشارکت برای مصرف‌کنندگان واقعی برقرار خواهد بود.

زمان قرعه‌کشی و اعلام لیست منتخبان اصلی و رزرو طرح پیش‌فروش مشارکت در تولید محصولات گروه خودروسازی سایپا متعاقباً اعلام خواهد شد.

جزئیات پیش‌فروش ۹خودرو سایپا ویژه آذرماه

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید