یک نماینده مجلس معتقد است تست‌های تشخیص ویروس کرونا باید به صورت رایگان گرفته شوند تا افراد مبتلا شناسایی و قرنطینه شوند.

لزوم رعایت پروتکلهای بهداشتی از سوی مردم

به گزارش سلام نو محمد حسن آصفری در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت رعایت بیش از پیش پروتکل های بهداشتی از سوی مردم، بیان کرد: مسئله کرونا شوخی بردار نبوده و یک مسئله جدی تلقی می شود. امروز شاهد هستیم آمار مبتلایان و فوت شدگان در کشور نسبت به سایر کشورها به شدت افزایش یافته است.

نماینده مردم اراک در ادامه با اشاره به تعطیلیهای کرونا با بیان اینکه «باید از بخشهایی که تعطیل می شوند حمایت شود تا آنها نیز محتاج نان شب خود نباشند» اظهار کرد: در برخی از مناطق مردم برای خرید ماسک مشکل دارند و از توان مالی لازم برخوردار نیستند. باید از این افراد حمایت شود.

آصفری در پایان با بیان اینکه باید تستهای تشخیص کرونا به صورت گسترده و رایگان گرفته شود تا افراد مبتلا شناسایی و قرنطینه شوند، تاکید کرد: از سوی دیگر باید از تجارب و الگوی کشورهایی که در کنترل این بیماری موفق بودند و از داروهایی که استفاده کردند، از مسیر دیپلماسی در درمان کرونا استفاده شود. مسئله کرونا جدی است. مردم باید واقعیتها را ببینند و پروتکلها را با جدیت دنبال کنند.

کد خبرنگار: ۱۸
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    0 0
    مردم خیلی خوب امدی جناب نماینده محترم همش مردم اما جایگاه مسئولین کجاست نه راهنمائی رانندگی و نه نیروئی انتظامی و نه جناب فرماندار حتی شهر کوچک محل زندگی بنده نظارت ندارند حتی خانه ها جا برای اسکان ندارد که کنار ساحل و دریا مسافرین حتی از شهر های قرمز امدن و چادر بر پا کردن فقط مردم رعایت کنند مسئو.لین هیچ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید