سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در واکنش به باخت تیمش مقابل فولاد گفت: باخت را به گردن می گیرم.

عذرخواهی محمود فکری از هواداران استقلال

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، محمود فکری شامگاه جمعه پس از شکست تیمش در برابر فولاد خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: با وجود شکست در بازی با فولاد ولی به بازیکنان خود خسته نباشید می گویم چرا که آنها در این بازی با تمام وجود خود بازی کردند. به عنوان نفر اول کادرفنی تیم هم از هواداران بابت این شکست عذرخواهی می‌کنم و این شکست را به گردن می‌گیرم.

وی افزود: واقعیت این است که ما بازی خوبی انجام دادیم و بازیکنان هر دو تیم با تمام توان بازی کردند. ما آمده بودیم که پیروز این میدان باشیم ولی بازی به گونه‌ای رقم و اتقاقاتی در آن رخ داد که همین موارد است که بازی فوتبال را جذاب می‌کند. فکری عنوان کرد: نشد که در این بازی ما پیروز این میدان باشیم ولی شاید این باخت به موقع هم باشد چرا که بازیکنان ما را برای ادامه لیگ برتر هوشیارتر و باهوش‌تر می‌کند. این باخت باعث می‌شود در بازی‌های آینده ما با تمرکز بیشتری بازی کنیم و به راختی امتیاز از دست ندهیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص داوری این بازی نیز گفت: در این خصوص صحبت نکنم بهتر است ولی امیدوارم کارشناسان داوری در این زمینه صحبت کنند و به خوبی نظر خود را به اطلاع هواداران فوتبال برساندند. فکری ادامه داد: بازی دو تیم بسیار پربرخورد و پر حاشیه بود و حتی یک سری مسائل هم روی نیمکت دو تیم رخ داد که قصد ندارم در مورد آنها ورود کنم ولی اظهار نظر قطعی را به کارشناسان می‌سپارم.

وی در خصوص اینکه چرا در ابتدای نیمه دوم دست به تعویض نزد نیز گفت: چنین تشخیص دادیم که در ابتدای نیمه دوم هیچ بازیکنی را تعویض نکنیم. سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص بیانیه باشگاه استقلال علیه داور نیز عنوان کرد: در مورد مسائل داوری صحبت نکنم بهتر است و درباره مسائل فنی صحبت می‌کنم. به گزارش خبرنگار مهر، هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امروز جمعه با برگزاری سه مسابقه دیگر پیگیری شد. در یکی از این بازی‌ها تیم استقلال از ساعت ۱۶:۴۰ میهمان تیم فولاد خوزستان بود که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود فولاد خاتمه یافت.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید