در این مطلب به معرفی روشی برای رزرو هتل شاهرود و دو نمونه از بهترین هتل‌های این شهر پرداختیم.

قبل از سفر به شاهرود هتل را اینترنتی رزرو کنید

شاهرود یکی از شهرهای استان سمنان است که از زیباترین مناطق این استان نیز محسوب می‌شود. این شهر حدود ۴۰۰ کیلومتر با تهران فاصله دارد. جاذبه‌های گردشگری زیادی مانند آبشار آلوچال، دالان بهشت، باغ گردشگری اوروس و... در این شهر واقع شده است و بسیاری از افراد برای بازدید از آن‌ها به این شهر سفر می‌کنند. اگر قصد سفر به شهرستان شاهرود را دارید، با ما همراه باشید تا با دو مورد از بهترین هتل‌های این منطقه و روشی برای رزرو هتل شاهرود آشنا شوید.

هتل قصر شاهرود

این هتل یکی از هتل‌های چهار ستاره شهر شاهرود است که اواسط سال ۱۳۹۶ تاسیس شد. ساختمان هتل قصر هفت طبقه مشتمل‌بر ۴۰ واحد اقامتی دارد. اگر می‌خواهید اقامت در این هتل را تجربه کنید، بد نیست بدانید که اسکان کودکان زیر سه سال درصورت عدم‌استفاده از سرویس‌ها رایگان است. پرسنل هتل قصر در تلاش هستند تا اقامتی ایده‌آل برای مهمانان درطول سفر به شاهرود فراهم کنند.

امکانات هتل قصر

در هر اتاق از این هتل امکاناتی مانند حمام، آباژور، مبل، آویز لباس، آب معدنی رایگان، مینی‌بار، اینترنت، کمد لباس، چای‌ساز، سینک ظرفشویی، دمپایی، سشوار، تلوزیون، یخچال، سیستم اطفا حریق و... تعبیه شده است. درصورت میل‌کردن خوراکی‌های مینی‌بار باید هزینه آن را به هتل پرداخت کنید.

در ساختمان هتل قصر فضاهایی مانند پارکینگ، لابی، سفره‌خانه سنتی، رستوران، کافی‌نت، مرکز خرید، فضای سبز، کافی‌شاپ و آتلیه وجود دارد. با مراجعه به لابی می‌توانید به امکاناتی مانند دستگاه واکس کفش، رزرو تور، خودپرداز، اینترنت، تلوزیون، محلی برای تهیه بلیط و... دسترسی داشته باشید. رستوران این هتل ۱۲۰ نفر ظرفیت دارد و مهمانان می‌توانند انواع غذاهای ایرانی، فست‌فود و بین‌المللی را سفارش دهند. اگر با خودروی شخصی به شاهرود سفر می‌کنید و قصد اقامت در هتل قصر را دارید، می‌توانید خودرو خود را در پارکینگ اختصاصی هتل پارک کنید.

این پارکینگ مسقف بوده و فضایی برای پارک ۳۰۰ اتومبیل دارد. اگر قصد برگزاری سمینار یا جلسه در این شهر را داشته باشید، می‌توانید سالن اجتماعات هتل قصر را رزرو کنید. این سالن ۳۰۰ نفر ظرفیت دارد و در آن امکانات صوتی و تصویری قرار گرفته است. به‌منظور افزایش سطح آسایش مهمانان یک کافی‌شاپ در این هتل ساخته شده که در آن انواع میان‌وعده را می‌توان سرو کرد.

نشانی هتل قصر

این هتل به‌دلیل واقع‌شدن در موقعیت مکانی منحصربه‌فرد دسترسی آسانی برای رسیدن به آرامگاه افراد مشهوری مانند بایزید بسطامی و شیخ ابوالحسن خرقانی فراهم می‌کند. همچنین با کمی رانندگی می‌توانید از هتل قصر به جاذبه‌های گردشگری شهر شاهرود رفته و از آن‌ها دیدن کنید. این هتل در بلوار کشاور منطقه گردشگری بسطام واقع شده است.

هتل پارمیدا شاهرود

این هتل یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های شاهرود محسوب می‌شود و سال ۱۳۸۷ در زمینی به وسعت ۵۰۰۰۰ متر مربع تاسیس شده است. سال ۱۳۹۶ به‌منظور افزایش خدمات قابل ارائه به مهمانان روی ساختمان هتل پارمیدا بهسازی‌هایی صورت گرفت. این هتل ساختمانی بسیار بزرگ دارد که شامل دو طبقه می‌شود و در طبقات آن ۴۴ اتاق ساخته شده است. کودکان زیر پنج سال درصورت عدم‌استفاده از سرویس‌های هتل می‌توانند اقامتی رایگان داشته باشند.

امکانات هتل پارمیدا

بخش‌هایی از این هتل به پارکینگ، رستوران، لابی، فضای سبز، پارک، زمین تنیس، سفره‌خانه سنتی، سالن کنفرانس و سالن اجتماعات اختصاص داده شده است. لابی هتل پارمیدا ۱۰۰ نفر ظرفیت دارد و مهمانان با مراجعه به آن می‌توانند به تاکسی سرویس، دستگاه واکس کفش، خشکشویی، اینترنت، کافی‌نت، دستگاه فکس، پرینت و کپی و... دسترسی داشته باشند. اگر اهل انجام ورزش تنیس باشید، می‌توانید به محوطه آماده شده برای این ورزش بروید. این هتل یک پارکینگ روباز با ظرفیت ۱۰۰ خودرو دارد و مهمانان می‌توانند وسایل‌نقلیه خود را در آن پارک کنند. رستوران پاتریس در محوطه هتل پارمیدا قرار گرفته و است و در آن امکان سرو انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی وجود دارد. بخش زیادی از ساختمان این هتل به سالن کنفرانس و اجتماعات اختصاص داده شده است که افراد می‌توانند جلسات خود را در محیط آن برگزار کنند. این سالن‌ ۴۰۰ نفر ظرفیت دارد.

از امکانات اتاق‌های هتل پارمیدا می‌توان به اینترنت، تلوزیون، آب‌معدنی رایگان، مینی‌بار، مبل، یخچال، سیستم سرمایش و گرمایش، دراور، چای‌ساز، لوازم بهداشتی و... اشاره کرد. اینترنت این هتل به‌صورت رایگان دراختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

نشانی هتل پارمیدا

این هتل در موقعیت مکانی خوبی واقع شده است و به‌همین دلیل دسترسی آسان برای رفتن به دانشگاه آزاد و صنعتی شاهرود، ایستگاه راه‌آهن، ترمینال مسافربری و... فراهم خواهد شد. هتل پارمیدا در بلوار دانشگاه و روبروی ترمینال مسافربری واقع شده است.

قبل از سفر به شاهرود هتل را اینترنتی رزرو کنید

به‌طورحتم یکی از ساده‌ترین روش‌ها که می‌توانید برای رزرو هتل شاهرود اقدام کنید، مراجعه به سایت‌های اینترنتی است. تاکنون شرکت‌های زیادی برای ارائه خدمات گردشگری تاسیس شده‌اند و علی بابا را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین آن‌ها دانست. این شرکت سال ۱۳۹۳ تاسیس شده است و با مراجعه به آن می‌توان هتل، تور و بلیط را رزرو کرد و با خیال راحت برای سفر آماده شد.

در این مطلب به معرفی روشی برای رزرو هتل شاهرود و دو نمونه از بهترین هتل‌های این شهر پرداختیم. اگر تجربه سفر به شاهرود و اقامت در هتل‌های پارمیدا یا بسطام را داشتید، نظرات خود را درباره این موضوعات با ما و دیگر کاربران به‌اشتراک بگذارید.

کد خبرنگار: ۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید