محمد انصاری مدافع پرسپولیس که شایعاتی پیرامون جدایی اش از باشگاه پرسپولیس به دلیل مصدومیت به گوش می رسید، اما گویا شرایط برای بازگشت دوباره وی به این تیم فراهم شده است و از امروز عصر تمرینات خود را از سر خواهد گرفت.

بازگشت محمد انصاری به ترکیب پرسپولیس

به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی؛ پرسپولیس که به دلیل جدایی شجاع خلیل‌زاده در خط دفاع با مشکل کمبود بازیکن روبه‌روست در چند وقت اخیر به دنبال گزینه‌های مختلف برای این پست بود که ظاهراً هرکدام به دلایلی شرایط حضور در جمع سرخپوشان را نداشتند.

از همین رو طی آخرین تصمیم یحیی گل‌محمدی قرار بر این شد که محمد انصاری، مدافع سابق پرسپولیس که مدتی قبل به صورت توافقی از این تیم جدا شد به جمع سرخپوشان برگردد و در تمرینات حاضر شود. گل‌محمدی، انصاری را در فهرست مازاد خود قرار داده بود و اعلام کرده بود نیازی به این بازیکن ندارد ولی حالا در شرایط حال حاضر این تیم که نیاز مبرم به یک مدافع احساس می‌شود و با توجه به محدودیت‌هایی که در جذب بازیکن وجود دارد، سرمربی سرخپوشان با بازگشت انصاری به جمع بازیکنانش موافقت کرده است. انصاری در این مدت با چند باشگاه لیگ برتری که خواهان به خدمت گرفتنش بودند وارد مذاکره شده بود ولی با هیچکدام به توافق نهایی نرسید تا در نهایت زمینه بازگشتش به پرسپولیس فراهم شود. به این ترتیب به نظر می‌رسد دغدغه پرسپولیس در خط دفاع رفع شود و با حضور انصاری، جلال حسینی و کنعانی‌زادگان تا حد زیادی این تیم از جذب بازیکن جدید در پست دفاع بی‌نیاز شود.

لازم به ذکر است که انصاری علاوه بر دفاع میانی، توانایی بازی در پست دفاع چپ را هم دارد و نبود جانشین برای سعید آقایی با جدایی محمد نادری هم که دغدغه دیگر پرسپولیس بود تا حدی رفع می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید