فرمانده انتظامی شهرستان شیراز درباره ماجرای تیراندازی در بوستان کودک (پارک قوری) در این استان توضیح داد.

تیراندازی با سلاح جنگی به سمت ماموران پلیس در بوستان کودک شیراز + جزئیات

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، فردی حوالی چهارراه ریشمک و بوستان کودک (پارک قوری) شیراز اقدام به تیراندازی با سلاح جنگی به سمت ماموران پلیس و ایجاد رعب و وحشت در بین برخی اهالی این شهر کرد، پلیس اعلام کرد که این شخص را دستگیر کرده است.

 براساس اظهارات تعدادی از اهالی شیراز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا،حدود ساعت ۱۴ روز گذشته فردی که ظاهری شبیه به بی خانمان‌ها  داشته با کوله پشتی بر دوش و با استفاده از کلت کمری به سمت ماموران پلیس در حوالی چهارراه ریشمک شیراز تیراندازی کرده است.

براساس اظهارات مردمی،این فرد دقایقی بعد از تیراندازی به سمت ماموران پلیس دستگیر و از کوله پشتی وی تجهیزاتی مانند دوربین شکاری کشف شده است.

جزئیات دستگیری عامل تیراندازی از زبان پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز روز یکشنبه در این باره گفت: فردی که با حالت روانی نامناسب در پارک "قوری" شیراز اقدام به تیراندازی به سمت مأموران پلیس کرده و باعث ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بود، دستگیر شد.

سرهنگ فرج شجاعی افزود: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر رویت یک فرد مشکوک در پارک قوری این شهرستان،  مأموران کلانتری "قدمگاه" جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی با حضور در صحنه، یک فرد مسلح به سلاح کلت کمری را مشاهده و ضمن دعوت وی به آرامش، خواستار تحویل سلاح خود به پلیس شدند.

وی افزود: متهم بدون توجه به صحبت های مأموران، با شلیک چندین تیر به سمت ماموران انتظامی و همچنین شلیک تیر هوایی، با سوار شدن بر یک خودرو پراید عبوری نزدیک محل و وادار کردن راننده آن به حرکت، قصد متواری شدن را داشت.

فرمانده انتظامی شیراز گفت: در این راستا مأموران انتظامی با سرعت عمل خود، ضمن رعایت قانون بکارگیری سلاح و شلیک گلوله به سمت لاستیک های این خودرو، مانع از متواری شدن متهم شده و وی را دستگیر کردند.

سرهنگ شجاعی با بیان اینکه در بازرسی از این متهم، یک قبضه اسلحه کلت کمری و یک عدد دوربین کشف شد، افزود: متهم هنگام تیراندازی حالت روانی مناسبی نداشته و تحقیقات تکمیلی پلیس در خصوص انگیزه وی از این اقدام ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و همراهی مردم با مأموران نیروی انتظامی، گفت: پلیس با افرادی که قصد بر هم زدن امنیت و آرامش مردم را داشته باشند، قاطعانه و بر اساس قانون برخورد خواهد کرد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید