۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۲
کد خبر: 55187062

حسین آقاملاپور مدیر آموزش و پرورش ایذه، از فوت ۳ معلم بر اثر ابتلا به کرونا در این شهرستان خبر داد و گفت: ۲ نفر از آن ها بازنشسته بودند.

کرونا جان ۳ معلم دیگر را گرفت

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، حسین آقاملاپور افزود: سیدخدارحم موسوی و فرهاد نوروزی از معلمان بازنشسته آموزش و پرورش ایذه بودند که بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند همچنین محمد نیازپور معلم آموزش و پرورش عشایر این شهرستان بر اثر کرونا در گذشت.

وی با بیان اینکه ابتلای این عزیزان به کرونا و در گذشت آن‌ها ارتباطی با مدارس نداشته‌است گفت: از بین آنان فقط محمد نیازپور هنوز شاغل بود که وی نیز در استان اصفهان و پیش از بازگشایی مدارس به کرونا مبتلا شده بود و هفته گذشته در بیمارستان رازی اهواز درگذشت.

مدیر آموزش و پرورش ایذه با اشاره به ابتلای ۲۰ معلم دیگر این شهرستان به ویروس کرونا تصریح کرد: این معلمان دوران بیماری را سپری کرده و اکنون سالم و سلامت هستند.

وی آمار دانش‌آموزان مبتلا به کرونا در شهرستان ایذه را سه نفر عنوان کرد و افزود: این دانش‌آموزان اهل روستای چهار تنگ بودند و خارج از محیط مدرسه و به همراه خانواده به این ویروس مبتلا شده بودند.

طبق اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شبانه روز گذشته ۶ هزار و ۱۹۱ مورد جدید ابتلا به کرونا در کشور شناسایی شده است و ۲۹۶ نفر نیز جان خود را از دست دادند.

تمامی شهرستان‌های خوزستان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند.

کد خبرنگار: ۱۴
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس US ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    0 0
    این دانش اموزان در هرجا هم که به کرونا مبتلا شوند مطمئنا در محیط مدرسه خواهند امد و تا بخواهند متوجه شوند که اینها کرونا دارند همه را مبتلا میکنند اموزش بایدمجازی شودخطر خطر خطر خطر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید