سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ، از برخورد جدی تر با متخلفان پروتکل‌های بهداشتی کرونا از امروز خبر داد.

پلیس: جریمه های کرونایی اعمال می شود

به گزارش سلام نو به نقل از شبکه خبر، فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به موج تازه شیوع کرونا از تشدید برخوردهای سلبی و اعمال جریمه خبر داد.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: ۱۰ روز است که ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا به نیروی انتظامی رسیده است، تلاش کردیم که در روزهای اول اقدامات ما ارشادی و ایجابی باشد و تا حد امکان از اعمال اقدامات سلبی خودداری کرده‌ایم.

وی گفت: همه پلیس‌های تخصصی در فرماندهی انتظامی پلیس پایتخت پای کار آمده‌اند، تاکنون بیش از ۱۱۵ هزار تذکر داده‌ایم و این روند همچنان انجام خواهد شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: با توجه به شیوع بیش از پیش ویروس کرونا در بخش راهنمایی و رانندگی و پلیس راه و همچنین در حوزه اصناف و اماکن، افرادی که شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت نکنند، جریمه و اعمال قانون خواهند شد.

به گفته سردار رحیمی تاکنون به ۵۰۰ واحد صنفی برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی تذکر داده شده است: از امروز برخوردها جدی‌تر خواهد شد.

او درباره وظایف پلیس مترو نیز گفت: در حوزه پلیس مترو ۹۵ تا ۹۷ درصد افرادی که از مترو استفاده می‌کنند، ماسک دارند و ضوابط بهداشتی را رعایت می‌کنند

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید