سردار علی ذوالقدری، رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: عاملان فروش سلاح اینترنتی در تهران شناسایی شدند.

شناسایی باند فروش اینترنتی سلاح های جنگی و شکاری در تهران

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، سردار "علی ذوالقدری" اظهار داشت: مأموران پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در رصد های اطلاعاتی و فنی موفق شدند اعضای یک باند ۴ نفره قاچاق سلاح و مهمات که در فضای مجازی به تبلیغ و خرید و فروش انواع سلاح های جنگی و شکاری و مهمات می پرداختند شناسایی کنند و دستگیری آنان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه مخفیگاه متهمان در حوالی وردآورد شناسایی و تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار گرفت، افزود: صبح امروز با هماهنگی های قضائی ۲ تن از اعضای این باند۴نفره دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی پایتخت انتقال یافتند.

سردار ذوالقدری بیان داشت: در بازرسی از منزل و خودروی متهمان ۵ قبضه سلاح جنگی و۲ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز به همراه ۶۳ فشنگ جنگی انواع کلت کشف و یک دستگاه خودرو توقیف شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه متهمان پس از تکمیل تحقیقات به مرجع قضائی معرفی خواهند شد، تصریح کرد: تلاش برای دستگیری سایر اعضای این باند در دستور کار مأموران پایگاه چهارم این پلیس قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی در پایان امنیت مردم را خط قرمز پلیس دانست و خاطر نشان کرد:با فرد و یا افرادی که قصد خدشه دار کردن آن را داشته باشند با اقتدار برخورد خواهیم کرد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید