توافق دیگری میان بحرین و رژیم صهیونیستی در راستای توافق قبلی به امضا می رسد.

بحرین و امارات توافق جدیدی با رژیم صهیونیستی امضا می کنند

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، قرار است امروز یک شنبه (۲۷ مهر) توافق دیگری میان بحرین و رژیم صهیونیستی که از جمله شامل ایجاد روابط دیپلماتیک و تاسیس سفارتخانه است، امضا شود، تواقفی که در راستای توافق قبلی قلمداد می شود.

 هنوز رسانه های منطقه ای و بین المللی از مکان و محل امضای ادامه توافق سازش و مقاماتی که این توافق را امضا خواهند کرد، خبری منتشر نکرده اند، ولی روزنامه صهیونیستی جروزالم پست اعلام کرده که این قرارداد امروز به امضا می رسد.

در روزهای اخیر پایگاه خبری عربی ۲۱ اعلام کرده که "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای اولین بار به طور علنی طی روزهای آینده به امارات و بحرین سفر می کند، سفری که تاریخ دقیق آن مشخص نشده است.

اخیرا نتانیاهو اعلام کرده بود که "محمد بن زاید" ولیعهد امارات را برای سفر به اراضی اشغالی دعوت کرده و در مقابل ولیعهد ابوظبی نیز از نتانیاهو دعوت کرده که به امارات سفر کند، که گویا اشتیاق دو طرف نتانیاهو را راهی امارات و بحرین خواهد کرد.

در همین حال وزیر خزانه داری آمریکا نیز قرار است در راس هیاتی که به اراضی اشغالی سفر کرده، امروز با همراهی هیاتی صهیونیستی با یک پرواز مستقیم به منامه و سپس به ابوظبی سفر کند.

از قرار معلوم هیات رژیم صهیونیستی سفر کننده به بحرین، هیات جامع با اهداف بی شمار است و فقط به مسایل دیپلماتیک نخواهد پرداخت و دفتر بنیامین نتانیاهو نیز اعلام کرده که این اولین پرواز تجاری از اراضی اشغالی به بحرین و به ریاست "میر بن شبات"، مشاور امنیت داخلی این رژیم است. این هیات همچنین شامل مقامات ارشد دفتر نتانیاهو، وزارت خانه های خارجه، دارایی، اقتصاد، کشاورزی، بهداشت، علوم و حمل و نقل است.

بنابر اعلام رسانه های منطقه انتظار می رود که اعضای هیات صهیونیستی با مقامات ارشد بحرینی و آمریکایی در زمینه هایی مانند هواپیمایی، حمل و نقل، فناوری، صنعت، تجارت، پول، گردشگری، کشاورزی، روابط دیپلماتیک، بهداشت و فرهنگ گفت وگو کنند.

در بیانیه دفتر نتانیاهو آمده است: "طی این سفر، سندی در مورد برقراری روابط دیپلماتیک و صلح آمیز! بین اسرائیل و بحرین امضا خواهد شد و تفاهم نامه ها در مورد موضوعات مختلف دو جانبه منعقد خواهد شد.

قرارداد سازش میان امارات متحده عربی و بحرین با رژیم صهیونیستی شامگاه سه شنبه (۲۵ شهریور ۱۳۹۹) به صورت رسمی در حضور دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا امضا شد و این دو کشور کوچک عرب حاشیه خلیج فارس رابطه چندین ساله غیرعلنی خود را با صهیونیست ها آشکار و رسمی کردند و این قرار داد از همان زمان و به سرعت آثار و تبعات خود را در امارات و بحرین نشان داد و سفر امروز هیات جامع رژیم صهیونیستی در کنار هیات آمریکایی به منامه و سپس ابوظبی و انعقاد قرار دادهای متعدد نشان از اجرای برنامه ها و طرح های ضد اسلامی در منطقه دارد، طرح هایی که در راستای منافع و تامین امنیت رژیم صهیونیستی و علیه مسلمانان است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید