صبح امروز جمعه ۱۸ مهر ۱۳۹۹ اولین تمرین تیم استقلال برای حضور در لیگ برتر با حضور محمود فکری به عنوان سرمربی برگزار شد.

حواشی اولین تمرین استقلال در حضور محمود فکری + عکس

به گزارش سلام نو به نقل از ورزش سه، در این تمرین که با حضور پیشکسوتان این تیم برگزار شد، همه بازیکنان به غیر از ملی پوشان حضور داشتند. در زیر عکس هایی از حاشیه تمرین آبی ها را می بینیم.

بابک مرادی و احمد موسوی بازیکنان سابق ماشین سازی و گل گهر از چهره های جدید تمرین استقلال بودند که نگاه های زیادی روی آنان بود. آنها که به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات نتوانستند در رقابت های آسیایی آبی ها را همراهی کنند همچنان در انتظار اقدام باشگاه هستند تا مجوز حضورشان در باشگاه استقلال صادر شود. مرادی با استایل خاص خود و مدل موهایش بیش از دیگر بازیکنان در چشم بود. 

حضور صمد مرفاوی در کنار مرفاوی از اتفاقات جالب فصل جدید لیگ برتر در باشگاه استقلال خواهد بود. گلزن سال های نه چندان دور آبی ها در ابتدا به عنوان دستیار امیر قلعه نویی به کادر فنی استقلال پیوست و پس از مدتی به عنوان سرمربی این تیم نیز به فعالیت پرداخت. مرفاوی که در سال های گذشته در تیم های مختلفی با عنوان سرمربی مشغول بوده سال گذشته با فکری در کادرفنی نساجی به عنوان مدیرفنی همکاری کرد و اکنون پس از یک دهه این بار مجددا با عنوان دستیار اول به کادرفنی استقلال باز می گردد. 

وریا غفوری کاپیتان آبی ها که در دیدار با الاهلی با مصدومیت مواجه شد امروز هم با لباس شخصی در تمرین حاضر شد . غیبت وریا در دیدار با پاختاکور یکی از دلایل اصلی حذف تیم استقلال بود و فکری امیدوار است در فصل جدید رقابت ها بتواند از بهترین نسخه وریا استفاده ببرد. طبق گفته سرمربی استقلال وریا احتمالا در روزهای آینده می تواند به تمرینات استقلال بازگردد. 

فرشید اسماعیلی یکی از با انرژی ترین بازیکنان استقلال در تمرین امروز بود و بارها به شوخی و خنده با دیگر بازیکنان پرداخت. البته که شوخی های اسماعیلی نتوانست چندان یخ مرادمند را در تمرین آبی پوشان باز کند. اگر چه مرادمند در سپاهان و شهر خودرو نیز بسیار جدی بود و در بازی ها و تمرینات کمتر کسی خنده را در صورت او دیده بود. 

تمامی کادر فنی فکری در استقلال خاطرات خوشی را برای هواداران این تیم رقم زده اند. آرش برهانی و صمد مرفاوی با لباس آبی بارها برای این تیم گلزنی کرده اند و سابقه آقای گلی لیگ برتر را نیز در کارنامه خود دارند. سیروس دین محمدی نیز در دوران خود یکی از بهترین هافبک های فوتبال ایران بود که با استایل خاص خود و شوت هایش در ذهن هواداران استقلال مانده است. فکری نیز چندین سال بازوبند کاپیتانی استقلال را بر بازو داشت و شوت های از راه دورش همچنان در خاطر هواداران استقلال مانده است. 

سید حسین حسینی پس از پشت سر گذاشتن یک فصل پر فراز و نشیب و پرحاشیه امروز هم با پیراهن شماره یک در تمرین حاضر شد. اگر چه حسینی در تمرین امروز تیم استقلال حاضر شد اما هنوز مشخص نیست تا شروع مسابقات لیگ برتر در این تیم باقی خواهد ماند یا خیر؟

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید