از شب گذشته شایعات فراوانی پیرامون امیرحسین مقصدلو یا همان امیر تتلو در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است و برخی از کانال های تلگرامی و فعالان فضای مجازی خبر مرگ امیر تتلو را منتشر کرده اند.

امیر تتلو خواننده جنجالی و پر حاشیه ایران فوت کرد؟ + بیوگرافی

به گزارش سلام نو به نقل از راهبرد معاصر خبر مرگ امیر تتلو در فضای مجازی منتشر شده است و بسیاری از کاربران از تایید این خبر توسط خبرگزاری های ترکیه خبر دادند. امیرحسین مقصودلو معروف به امیر تتلو خواننده ایرانی مقیم ترکیه به دلیل فعالیت های خارج از قانون اینستاگرام از فعالیت در این شبکه مجازی منع شد. کاربران فضای مجازی گفتند که امیر تتلو فوت کرد و خبر مرگ امیر تتلو صحت دارد.

خبر مرگ امیر تتلو صحت دارد؟

خبر مرگ امیر تتلو همزمان با خبر درگذشت محمدرضا شجریان موجب شده است تا بسیاری آن را شایعه بدانند اما کانال تلگرامی امیرتتلو خبر فوت امیر تتلو را تایید کرد و سپس اقدام به پاک کردن پست کرد. برخی کاربران مدعی شدند خبر مرگ تتلو از رسانه های ترکیه پخش شده است اما هنوز این خبر تایید رسمی نشده است.

عصر امروز ادمین تلگرام کانال امیر مقصودلو اعلام کرد این خواننده جنجالی فوت کرده اما پس از دقایقی این پیام از کانالش پاک شد. دو، سه روزی است فعالیت امیر تتلو در کانال تلگرامی‌ و کانال یوتیوب وی قطع شده و عصر امروز بود که ادمین تلگرام کانال امیر مقصودلو اعلام کرد این خواننده جنجالی فوت کرده اما پس از دقایقی این پیام از کانالش پاک شد.

خبر مرگ امیر تتلو صحت دارد؟

گفتنی است، همزمان سایت شرط بندی این خواننده پر حاشیه بسته شده و تنظیم‌کننده آثارش هم عکس اکانت خود را سیاه کرده است. شایعه مرگ تتلو پس از آن مطرح شد که شایعه درگذشت محمدرضا شجریان موجی از واکنش‌ها را برانگیخت.

اقدام به خودکشی تتلو

چندی پیش امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو خواننده غیرمجاز ایرانی که این روزها دست به هر اقدامی می زند برایش تبدیل به یک حاشیه بزرگ می شود، شب گذشته یادداشتی را رسما منتشر کرد و در آن به دلیل مخالفت ها و تقابل هایی که همواره با او به عمل می آید، تهدید به خودکشی کرد و نوشت می دانید که این کار را انجام می دهم! متن کامل یادداشت جنجالی او را بخوانید:

«راستش تا صبح بیدار بودمو فقط و فقط فکر!! به یه نتیجه ی خوب رسیدم !! من فهمیدم وقتی بقیه نمیخوان، نمیشه به زور و یه نفرِ جلو رفت!! از همه درها امتحان کردم ! نشد ! وقتی انقدر نمیشه یعنی خدا نمیخواد!! من فهمیدم کلاً منو نمیخوان، حالا من بیام روزی ٢٠ ساعت بدوئم !! آلبومَم که تموم شد ! حالا بیام ١٠ تا آلبومِ دیگه بسازم ! همه حرفامَم که زدم ! خدایا خودت میدونی که تو هر زمینه ای هر چی از دستم برومد کردم!!

خبر مرگ امیر تتلو صحت دارد؟

حالا که گل نکاشتم هیچی تازه شدم دردسر واسه تیمی که خدا میدونه از بچگی فقط آرزوم قهرمانیش بوده!! همون نباشم بهتره!!! معذرت میخوام از همه !! قول میدم دیگه هیچ جا تو هیچ زمین ورزشی دیده نشم و قول میدم کلاً گُم و گور شم!!!!! با آرزوی عشق و بهترین ها برای ایران و ایرانی اینجانب امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو کلا دیگه تو هیچ زمینه ای فعالیت نخواهم کرد!!! فقط یه ویدئو میمونه از آهنگِ ” تو تو دیدِ من نیستی ” و تو اون ویدئو هم آخرش میمیرم برای همیشه!!!!»

متن یادداشت دوم:

«خودم گفتم اونایی که اضافیَن خودشون میرن !! الآن بهم ثابت شد اضافیَم!! وقتی میرم والیبال آخرش اونجوری بیرونم میکنن!! وقتی دعوتم میکنن و بعدش دردسر و حاشیه ساز و ممنوع الورود به تمرین میشم!! وقتی حتی راه آهن تَهِ جدولی میگه ما نمیدونیم شاید یارو خودش میخواد تیم بسازه ! وقتی موزیکام رو میگن غیر مجاز و همه جا حتی زیر کامنتا پُرِ فحشِ !!! یعنی چی؟؟ یعنی بمیر!!! آره من حسی که دارم یه چیزی مثل اعدامِ !! قربانی خودم میشم که لااقل گوسفندا زنده بمونن !! فکر کنم گوسفندو دیگه بتونم نجات بدم !! زمین مالِ ما نیست ، آخرین وصیت و موزیک ویدئو تو تو دید من نیستی آخرین یادگاری و بعد یه پرواز از بلندای آسمان !!! راستش کلاس شیرجَرو هم واسه این میرم که بتونم اون لحظه ی پرواز مسلط باشم و تا آخرین لحظه توبه کنم!!! خدایا ببخش پوووووووف!! میدونید که میکنم!!! دیگه حرفی نی قوربان شما خدافظ !!»/ تاپ ناز

خبر مرگ امیر تتلو صحت دارد؟

ماجرای رابطه دنیا جهانبخت و امیر تتلو واکنش های زیادی را در شبکه های مجازی به دنبال داشت .

بیوگرافی امیر تتلو

امیر تتلو متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۶ در تهران با اصالتی آذری متولد شد. امیر تتلو در یک خانواده 5 نفره در محله مجیدیه تهران بدنیا آمد. مدتی به خاطر شغل پدرش در رشت زندگی کردند، امیر بعلت وضعیت مالی خانواده از نوجوانی کارگری کرده است و دوتا خواهر بزرگ تر از خود دارد. امیر تتلو مدتی در کارگاه نجاری و مدتی هم در یک سوپر مارکت شاگرد بود. تحصیلات امیر تتلو دیپلم ریاضی است.

به گفته خودش: رفیق باز، لجباز، یه دنده، مهربون، احساساتی، بد دهن، غیرتی و در مسائل مالی‌ بی‌خیال است.

امیر تتلو علت انتخاب این لقب می گوید یک اسم ساختگی است معنی خاصی ندارد و قصد او انتخاب لقب خاصی که تنها مختص خودش باشد بوده است.

امیر تتلو موسیقی را با سبک رپ آغاز کرده است. تتلو در سال 1382 آغاز به کار کرد و در سال 2012 میلادی، امیر تتلو نخستین آلبومش را با نام «زیر همکف» منتشر کرد.

خبر مرگ امیر تتلو صحت دارد؟

امیر تتلو در سال 1383 با حسین تهی گروه TNT را تشکیل دادند و بعد از چند کار مشترک از هم جدا شدند و به صورت مستقل فعالیت کردند.او همچنین آلبوم تتلیتی را در سال ۲۰۱۳ میلادی ارائه کرد که حاوی ۱۵ ترانه بود.

حواشی تتلو

سیر تحولات وچرخش‌های فکری امیر تتلو خواننده جنجالی موسیقی زیر زمینی وارد فاز تازه‌ای شده است. او اخیرا در اقدامی عجیب با انتشار مطالب توهین آمیز نسبت به ساحت امام حسین (ع) بازهم در کانون توجهات قرار گرفته است.


امیر تتلو در سال های: 1392 و 1395 توسط پلیس داخل کشور و نهادهای امنیتی و اخلاقی بازداشت شد. آنچه که جرم او اعلام شد: ترویج فساد و فحشا بود. او همچنین به قاضی و بازپرس پرونده اش توهین کرده بود و باعث شده بود تا جرایمش سنگین تر شوند. او بار آخر در سال 1398 توسط پلیس ترکیه دستگیر شد. جرم او نقض مقررات ویزا بوده است.

تتلو و پرسپولیس

امیر تتلو در روز ۲۲ مهرماه ۱۳۹۳ به‌طور سرزده به تمرین تیم پرسپولیس وارد شد و اعلام کرد می‌خواهد جای علی کریمی را در این تیم بگیرد. طبق نوشته‌های مطبوعات در روزهای بعد اعلام شد امیر تتلو در همان روز توسط حمید درخشان سرمربی وقت پرسپولیس از تمرین این تیم اخراج شده‌است. خوردبین سرپرست تیم پرسپولیس نیز بیان کرد که محترمانه از امیر تتلو خواسته‌است که برود.

مسدود شدن اینستاگرام

در ۱۳ آبان ۱۳۹۷ برابر با ۴ نوامبر ۲۰۱۸ اینستاگرام اعلام کرد که حساب کاربری امیر تتلو را مسدود کرده‌است، زیرا تتلو در روزهای پیش از آن جملاتی توهین‌آمیز علیه زنان نوشته و از هواداران مرد خود خواسته تا زنان را کتک بزنند یا به آن‌ها توهین کنند.

خبر مرگ امیر تتلو صحت دارد؟

حواشی کنسرت گرجستان

تتلو در کنسرتی که در فروردین ۹۸ در گرجستان برگزار کرد، الفاظ رکیکی به کار برد که با اعتراضات گسترده ایرانیان و شهروندان گرجستانی رو به رو شد؛ اعتراضاتی که رو به روی ساختمان سفارت ایران در گرجستان نیز با تجع معترضان همراه شد.

امیر تتلو و محمدرضا شجریان

در سال 1396 امیر تتلو از محمدرضا شجریان انتقاد کرد و گفت: ربنای محمدرضا شجریان تکراری است که منت آن را بر سر مردم گذاشته و او نیز می ‌تواند ربنا بخواند. انتقادات تتلو با واکنش گسترده کاربران در شبکه های اجتماعی رو به رو شد و اکثر رسانه های داخلی به خصوص اصلاح طلبان به او تاختند.

خبر مرگ امیر تتلو صحت دارد؟

ترانه برای انرژی هسته ای

حین مذاکرات هسته‌ای ایران و ۵+۱ در وین در ژوئیه ۲۰۱۵، ترانه‌ای با موضوع انرژی هسته‌ای از تتلو منتشر شد. در ویدئوی این ترانه، تتلو بر عرشه یک ناو نظامی ایرانی خواند که خلیج مسلح فارس حق مسلم ماست. این ترانه که با کمک نیروهای مسلح ایران ساخته شده، به‌عنوان پیام ارتش ایران به توافق هسته‌ای قلمداد شد. این ترانه در زمان انتشار رتبه اول جستجوی گوگلی در ایران را به خود اختصاص داد و در رسانه‌های داخل و خارج از کشور بازتاب یافت.

تتلو در سیاست

تتلو در انتخابات سال ۹۶ ابتدا از محمد باقر قالیباف و پس از انصراف او به نفع سید ابراهیم رئیسی، در ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ از رئیسی حمایت کرد. همچنین او در پیامی از حسن روحانی خواست از رقابت با رئیسی خودداری و کناره‌گیری کند.

تتلو سپس با رئیسی دیدار کرد و پس از بالا گرفتن موج انتقادات و مقایسه‌هایی که با شجریان هنرمند منتسب به طیف روبرو صورت می‌گرفت، در پستی در اینستاگرام خود گفت:  ربنای محمدرضا شجریان تکراری است که منت آن را بر سر مردم گذاشته و او نیز می‌تواند ربنا بخواند.

خبر مرگ امیر تتلو صحت دارد؟

این اعلام حمایت تتلو از رئیسی واکنش‌های زیادی را به دنبال داشت.  علی اکبر رائفی پور در حمایت از او در نامه‌ای سرگشاده اعلام کرد که به حال تتلو غبطه میخورد، زیرا که او معیار تشخیص حق از باطل است.

جنجال های اینستاگرامی امیر تتلو

اظهار نظرهای تتلو در اینستاگرام همیشه جنجال به پا کرده است، او یک روز درمورد حجاب و دین حرف می زد، روز دیگر درباره اخلاق حرف می زد و گه گاهی هم به دیگر چهره های مشهور توهین می کرد. او حتی پست هایی با ماهیت نژاد گرایی منتشر می کرد که با واکنش منفی کاربران و رسانه ها رو به رو شد.

او در سال 1399 در یک لایو اینستاگرامی با ندا یاسی رکوردی جهانی را ثبت کرد. در سال 1397 حساب کاربری تتلو توسط اینستاگرام بلاک شد. او در پست ها و استوری های زیادی زنان را به تمسخر می گرفت و آنها را بی عقل و وسیله ای برای لذت مردان می دانست، سرانجام اینستاگرام حساب او را به طور کلی مسدود کرد.

خبر مرگ امیر تتلو صحت دارد؟

او بارها در فیس بوک و اینستاگرام به دیگر چهره های مشهور تاخته است. او درگیری های لفظی زیادی با: رضا پیشرو، بهنوش بختیاری، علی کریمی، علی دایی، پیام صادقیان و حسین تهی داشته است. او همچنین در یک لایو اینستاگرامی، یاس، تهی و هیچکس را خواننده هایی نامید که دیگر در دنیای شهرت جایی ندارند.

هنوز هیچ منبع موثقی خبر فوت امیر تتلو را تایید و یا تکذیب نکرده است. پایگاه خبری تحلیلی سلام نو اطلاعات بیشتر را با مخاطبان به اشتراک میگذارد.

کد خبرنگار: ۱۵
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید