با اینکه حریف استقلال برای انجام بازی به دوحه نیامده و احتمالا این دیدار برگزار نمی شود اما استقلال تمرین قبل از بازی را انجام داد.

 استقلال برای بازی با حریف غایب تمرین کرد!

به گزارش سلام نو به نقل از ورزش سه، آخرین تمرین استقلال برای دیدار با الوحده در شرایطی در دوحه برگزار شد که هنوز خبری از این تیم اماراتی نیست و آنها وارد قطر نشده اند.


کنفرانس خبری پیش از دیدار استقلال و الوحده برگزار شد و نکته ای که هنوز برای خیلی ها از جمله تیم استقلال نامشخص است، برگزاری یا عدم برگزاری این دیدار است که در هاله ای از ابهام است. مسئله ای که حتی مجید نامجومطلق سرمربی و وریا غفوری کاپیتان استقلال نیز در کنفرانس خبری پیش از دیدار به آن اشاره کردند.


اما همین بلاتکلیفی و اعلام نشدن رسمی عدم حضور الوحده در این رقابت ها، باعث شد که آبی پوشان آخرین تمرین خود را با مرور کارهای تاکتیکی جهت مقابله با این تیم اماراتی انجام دهند. ظاهرا استقلالی ها تا آخرین لحظات منتظر بودند تا کنفدراسیون فوتبال آسیا عدم حضور الوحده در این رقابت ها را به صورت رسمی به آنها اعلام کند که یان اتفاق رخ نداد.


در این جلسه تمرینی، بازیکنان استقلال زیر نظر مجید نامجومطلق و سایر اعضای کادرفنی، آخرین نکات تاکتیکی برای دیدار با الوحده را مرور کردند تا آبی پوشان آماده پذیرایی از این تیم اماراتی باشند. باید منتظر ماند و دید بالاخره AFC تکلیف درخصوص الوحده چه تصمیمی اتخاذ خواهد کرد.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید