عضو شورای شهر تهران گفت: ۱۰ هزار و ۲۰۰ شهروند تهرانی بر اثر ابتلا به کرونا در شش ماهه گذشته جان خود را از دست داده اند.

فوت بیش از ۱۰ هزار تهرانی بر اثر کرونا
به گزارش سلام نو به نقل از انتخاب، عضو شورای شهر تهران از جان باختن ۱۰ هزار و ۲۰۰ شهروند تهرانی براساس ابتلا به کرونا در شش ماهه گذشته خبر داد.

ناهید خداکرمی در جریان دویست و سی و دومین جلسه شورای شهر تهران در تذکری درباره شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: براساس آمار ارائه شده تا روز گذشته و در شش ماه، در کل تهران 10 هزار و 200 نفر از شهروندان تهرانی جان خود را به دلیل بیماری کرونا از دست داده‌اند.

وی تصریح کرد: همچنین در روز جمعه گذشته شاهد جان باختن بچه‌ای 8 ساله بودیم که اتفاقا پدر و مادر این بچه پزشک بودند لذا از هموطنان می‌خواهیم نسبت به اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و شست‌وشوی دستها براساس پروتکلهای بهداشتی اهمیت بدهند.

عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: همچنین از شهرداری می‌خواهیم نسبت به اجرای دقیق فاصله‌گذاری اجتماعی عنایت لازم را داشته باشند و شعار هر خانه یک حسینیه را پیگیری کند.

وی در پایان در ارتباط با نصب بیلبوردهای مربوط به بیماری کرونا در پایتخت گفت: سازمان زیباسازی در نصب بیلبوردهای هشدار عملکرد خوبی داشته اما جا داشت در سطح محلات و مناطق نیز در قالب بیلبوردها مسائل بهداشتی را به مردم هشدار می‌داد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید