پلیس آلمان یک شبکه بزرگ آزارگران جنسی کودکان را شناسایی کرده است.

شبکه هولناک آزار جنسی کودکان در آلمان به دام افتاد

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، این خبر درحالی در برخی رسانه های خارجی از جمله بی بی سی منتشر شده که مطرح ترین رسانه های آلمان تا این لحظه به آن نپرداخته اند.

تارنمای شبکه بی بی سی امروز (سه شنبه) با پرداختن به این موضوع نوشت:پلیس آلمان اعلام کرده است محاکمه یک سرآشپز در نزدیکی شهر کلن واقع در غرب این کشور که متهم به آزار جنسی دختر خود و فیلم‌برداری و پخش آن در فضای مجازی است، آغاز شده است.

این بخشی از یک پرونده بزرگ سوء‌استفاده جنسی از کودکان است که گفته شده بزرگترین در نوع خود پس از جنگ جهانی دوم است. پلیس آلمان می‌گوید دهها هزار نفر در شبکه‌های مجازی بچه‌بازان (پدوفیل‌ها) تصاویر جنسی دختر این مرد آلمانی که نامش یورگ ل. معرفی شده، تماشا کرده‌اند.

همسر یورگ ل. که نامش برای حفاظت از هویت دخترش به طور کامل علنی نشده، قرار است علیه او در دادگاه شهادت بدهد. یورگ ل. ۴۳ ساله، این تصاویر را در شبکه اجتماعی و پیام‌رسان سوئیسی تریما منتشر کرده بود. پلیس ماه اکتبر سال گذشته به خانه او در ناحیه برگیش گلادباخ در نزدیکی کلن یورس برد و از این طریق توانست ده‌ها متهم دیگر که به پدوفیلی مشغول بودند شناسایی کند.

این در حالی است که ۸۷ نفر متهم در این پرونده از تمامی ۱۶ ایالت آلمان قرار دارند؛ آنها متهم به سوءاستفاده و آزار جنسی ۵۰ کودک هستند که محدوده سنی آنها از ۳ ماهه تا ۱۵ ساله گزارش شده است. ماموران پلیس که در این باره تحقیق می‌کردند آن را به قدری "مشمئزکننده" توصیف کرده‌اند که برخی از آنها به علت شدت حملات عصبی ناچار به مرخصی روانپزشکی رفته‌اند.

میشله برونسن، سخنگوی دادگاه گفته یورگ ل. متهم است که ۶۱ مورد خشونت جنسی که برخی از آنها بسیار شدید بوده، مرتکب شده است. بنا بر اعلام رسانه‌های آلمان ۱۳۰ کارآگاه همچنان مشغول وارسی هزاران مگابایت فایل ویدیویی هستند که جریان تحقیقات پلیس به دست آمده است.

قرار است به منظور حفظ حرمت و هویت دختر یورگ ل. دادگاه رسیدگی به اتهامات او پشت درهای بسته برگزار شود. در صورت محکومیت او ممکن است تا سقف ۱۵ سال زندانی شود. گفته شده دادگاه احتمالا حدود ۱۱ روز طول خواهد کشید.

تخمین زده شده که حدود ۳۰ هزار نفر به عضویت گروه‌های چت آنلاین پدوفیلی مرتبط با این پرونده درآمده بودند. برخی از چت‌های زنده آنها روی اینترنت حدود ۱۸۰۰ شرکت‌کننده داشته است. در دادخواست علیه یورگ ل. آمده که او با یکی از کسانی که به طور آنلاین چت کرده به صورت حضوری هم قرار گذاشته و دو والد کودکان خود را معاوضه و سپس مورد آزار جنسی قرار داده‌اند.

در ماه می (اردیبهشت) مردی که با یورگ ل. این قرار را گذاشته بود به ۱۰ سال زندان محکوم شد. او نظامی سابق ارتش است و ۲۷ سال سن دارد. جامعه آلمان و به ویژه ساکنان ایالت راینلند وستفالن از ابعاد این پرونده و چند گزارش اخیر درباره وسعت کودک‌آزاری و بچه‌بازی در این منطقه و سراسر آلمان شوکه شده‌اند.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید