جمعیت الوفاق بحرین در بیانیه‌ای اعلام کرد توافق اخیر امارات و رژیم صهیونیستی و عادی سازی روابط با تل آویو خیانت است.

عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت است

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، جمعیت الوفاق بحرین در بیانیه‌ای نسبت به توافق اخیر امارات و رژیم صهیونیستی درخصوص علنی سازی روابط فیمابین واکنش نشان داد. در این بیانیه آمده است: عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت است و هیچکس مشروعیت انجام آن را ندارد. این قضیه‌ای ثابت است که جای هیچ بحثی ندارد. مبارزه ما با پروژه سازش شما پایانی ندارد.

در ادامه بیانیه آمده است: هروله به سوی عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی خیانت به امت است. این اقدام به منزله سقوط مبانی، اصول تعهدات انسانی، ارزشهای اسلامی و قومی است و خروج از اجماع عرب، بنایی خطیر برای آینده‌ای ناپایدار، غرق در وابستگی و تسلیم نمودن کشورهایمان به استعماری جدید است که زبانی جز زبان ظلم و توطئه نمی‌شناسد. ما از دولت برادر امارات می‌خواهیم که از موضع ناهنجار خود که خلاف اجماع مردم خود، ملت‌های اسلامی و عرب است بازگردد.

در این بیانیه گفته شده است: حال که رسانه‌های مختلف از بحرین به عنوان کشور بعدی که برای دستیابی به توافقی با رژیم صهیونیستی و برای خیانت به قضیه فلسطین در هروله است نام می‌برند، (اعلام می‌نمائیم) خیانت به امت اسلامی و قضیه اول امت، یعنی موضوع فلسطین اشغالی و قدس شریف، مسئله‌ای نیست که جایی برای بحث و تبادل نظر دیدگاه‌های متعدد داشته باشد، بلکه این مرزی بین خیر و شر، میان برخورداری از حاکمیت و سرسپردگی و بین انسانیت و وحشیگری و تروریسم است، مشخص است که اینها هرگز نمی‌توانند در یکجا و با هم جمع شوند.

این حرکت در جهت تبعیت از صهیونیست‌ها، (تنها) برای طرفی که برای ارتکاب این جنایت می کوشد تحولی استراتژیک محسوب می‌شود، بحرین و بحرینی به این تحول وقعی نمی نهد و برایشان معنایی ندارد، این اقدام قبل از آنکه خیانتی به فلسطین و اسلام و عربیت باشد خیانتی به بحرین و ذره ذره خاک آن است.

هر که به تبعیت از رژیم غاصب صهیونیستی، خواهان توافق برای صلح با تل آویو است، دروغگو به شمار می‌رود و سعی بر فریب دیگران دارد. نیازی به توافق و ایجاد هرگونه رابطه میان بحرین و رژیم اشغالگر وجود ندارد.

سو استفاده از عنوان دروغین صلح آن هم با دشمنی قاتل و غاصب هیچ نفعی برای قضیه فلسطین ندارد. ما در اینجا اعلام می‌کنیم و از مردم عزیزمان در بحرین می‌خواهیم که بر گزینه خود مبنی بر رد قاطعانه هرگونه عادی سازی روابط تاکید داشته باشند، هرگونه تعرضی به این عقیده، نقض آشکار حاکمیت بحرین است و هیچ مشروعیتی ندارد.

فریادهایمان را بر سر تمامی سازشکاران، عادی سازان روابط و توطئه کنندگان سرمی دهیم که شما هیچ مشروعیتی برای امضای توافقنامه‌ای که خیانت به بحرین، هویت عربی و سلامی آن، تاریخ، مواضع و همه اقشار آن باشد را ندارید، مخالفت و مقابله ما با این پروژه شما پایانی ندارد.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید